Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
som är i min ägo sen ett par månader... är det någon av er tidigare ägare som försökt med en avfärgning? Är det någon som skulle rekommendera det? Eller avråda?
Användarens profilbild
Av jag71
Var inte den köpt från tyskland?
Av anna m
jag71 skrev:Var inte den köpt från tyskland?
Jo kanske av Korell, men sen har den ju haft några fler ägare. Hoppediz är väl ett tyskt företag.. ?De flesta sjalar är ju från Tyskland/Österrike...
Användarens profilbild
Av sacha42
jag testade inte eftersom jag har en J/H redan, gillade den missfärgade färgen :lol:
Av anna m
sacha42 skrev:jag testade inte eftersom jag har en J/H redan, gillade den missfärgade färgen :lol:
Fast jag vill nog testa... men jag har ingen erfarenhet av avfärgningar alls... det kan ju bli helförstört också... :?
Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:
sacha42 skrev:jag testade inte eftersom jag har en J/H redan, gillade den missfärgade färgen :lol:
Fast jag vill nog testa... men jag har ingen erfarenhet av avfärgningar alls... det kan ju bli helförstört också... :?
ropa på sannasmamma hon kanske har ett tips eller två och lycka till :D
Av anna m
sacha42 skrev:
anna m skrev:
ropa på sannasmamma hon kanske har ett tips eller två och lycka till :D
Tack för tipset!!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
det beror på vad du vill. om du lägger den i en spann med vatten och remol i ett par timmar kommer den att bli nästan vit, då kan du färga om den sen. om du bara vill få den ljusare så tvätta den i maskin och häll klorin i tvättmedelsfacket istället för tvättmedel, två dl kanske. om det inte blir tillräckligt ljust så får du göra om med mer klorin. lycka till :D
Av anna m
Sannasmamma skrev:det beror på vad du vill. om du lägger den i en spann med vatten och remol i ett par timmar kommer den att bli nästan vit, då kan du färga om den sen. om du bara vill få den ljusare så tvätta den i maskin och häll klorin i tvättmedelsfacket istället för tvättmedel, två dl kanske. om det inte blir tillräckligt ljust så får du göra om med mer klorin. lycka till :D
Tackar!! Det ska jag testa!! Vill alltså ha den ljusare. :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
klorin...?

jag antar att du bor istan eller iaf har kommunalt vatten?

annars skulle jag definitivt inte köra ut 2 dl klorin i avloppet....
Användarens profilbild
Av Kusmi
anna m skrev:
Sannasmamma skrev:det beror på vad du vill. om du lägger den i en spann med vatten och remol i ett par timmar kommer den att bli nästan vit, då kan du färga om den sen. om du bara vill få den ljusare så tvätta den i maskin och häll klorin i tvättmedelsfacket istället för tvättmedel, två dl kanske. om det inte blir tillräckligt ljust så får du göra om med mer klorin. lycka till :D
Tackar!! Det ska jag testa!! Vill alltså ha den ljusare. :)
Du får visa bild sedan.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag vill också se bilder av resultatet :D
Av anna m
Panakeia skrev:klorin...?

Var menar du att jag ska göra av det då? Eller du menar kanske att jag inte ska använda det alls... :oops:
Användarens profilbild
Av Panakeia
anna m skrev:
Panakeia skrev:klorin...?

Var menar du att jag ska göra av det då? Eller du menar kanske att jag inte ska använda det alls... :oops:
jag skulle inte använda klorin om jag hade egen brunn...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?