Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tifflan
Min mamma :heart: var hos mig i dag och hjälpte mig göra en bärjacka!!! Jag och D och hunden har precis varit ute och provkört den, den fick med beröm godkänt.

Jag ska bara fixa snoddar till huvan så att den går att använda som sovstöd så är den helt färdig sen :tumsup:
Senast redigerad av Tifflan den sön feb 10, 2008 14:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Härligt, vill också se bild.
Av Tifflan
Sambon ska hjälpa mig att fixa bild när han kommer hem. Är så kass på bildhantering i datorn :oops: , ska ta och försöka lära mig det snart.
Av Tifflan
här kommer bilden :app: Bild
Användarens profilbild
Av Squig
Det ser för gulligt ut! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Lydia
jättefin! :D
Användarens profilbild
Av camsch
Jättefin!!! :D

Får jag fråga hur du har gjort den?
Av Tifflan
Det är min gamla täckjacka som vi har gjort hål i ca 15 cm från kragen. Huvan som satt på min krage är nedflyttad till hålet och så har vi sytt på fleece runt öppningen så att det ska vara mjukt.

Hålet är precis så stort att D får ut huvudet med mössa och fuskpolo på, sedan tar jag snoddarna till huvan och drar dem upp runt min hals och knyter, då drar det inte alls på någon av oss. :tumsup:

Han sitter i en beco under, och gillar verkligen att åka sele. Idag hann vi knappt klä på oss och gå ut innan han hade somnat, och hunden är helt :eld: över att vi tar oss ner i skogen igen. ( oplogat, slaskigt och halt) :Hahaa: men vad gör man inte..........
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?