Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag (och min man) vill så gärna ha en beco eftersom de är så snygga och efter massor av läsning så verkade de också vara bra, men... det har blivit lite jobbigt med beco-inköpet eftersom det har kommit en massa negativa kommentarer på sista tiden. :? Då tänker jag inte på det där med spännet som gick sönder för det verkar ju vara en engångsgrej, utan på andra kommentarer.
Om man ska köpa en ny beco nu så kan man fortfarande välja på den gamla 4th (ett litet tag till antar jag?) eller en ny butterfly. De första kommentarerna om butterflyen verkar ju inte vara sådär jättepositiva precis. Den verkar dessutom bygga på delvis en annan konstruktion.
Om jag å andra sidan köper en beprövad 4th istället så finns det inget tyg jag gillar kvar (tex på tiny tots). På dem verkar ju dessutom bröstspännet vara för långt (jag är liten och kort).
...och jag vill a en sele nu! Det är svårt att vänta :( :help:
Av Aelia
Beco 4 th gen passar perfekt korta och smala mammor och pappor. Jag har den och bara älskar den, ska köpa en till nu, just för att jag älskr den så mycket
Användarens profilbild
Av Bina
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Bina skrev:kikat på www.sneglehuset.com ?
Jo, jag har det, men det finns ingen färg där heller som jag gillar jättemycket. Snyggast tycker jag att de blommiga är, tex sky temple, lacework, men de har ju utgått. Nästan alla mönster är iofs OK, men den är ju så dyr att man vill ha det bästa!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Aelia skrev:Beco 4 th gen passar perfekt korta och smala mammor och pappor. Jag har den och bara älskar den, ska köpa en till nu, just för att jag älskr den så mycket
Inte alltid. Jag har en Beco hemma men jag har inte lyckats få till den. Axelbanden trycker på något konstigt vis under armarna och bröstspännet är alldeles för långt (vilket det verkar vara för de flesta). Det verkar bara vara Patapumen som funkar på mig. Och det är ju iofs inget fel på den, men jag vill ju ha en fin mönstrad sele, och gärna en som är lite högre i ryggen.
Användarens profilbild
Av Bina
Jag måste också kommentera det här med vem Beco 4th passar . Det är väldigt olika - den måste man prova - jag är tex XXL och den fungerar utmärkt på mig.
Användarens profilbild
Av Scilla
Knyttet & K skrev:
Aelia skrev:Beco 4 th gen passar perfekt korta och smala mammor och pappor. Jag har den och bara älskar den, ska köpa en till nu, just för att jag älskr den så mycket
Inte alltid. Jag har en Beco hemma men jag har inte lyckats få till den. Axelbanden trycker på något konstigt vis under armarna och bröstspännet är alldeles för långt (vilket det verkar vara för de flesta). Det verkar bara vara Patapumen som funkar på mig. Och det är ju iofs inget fel på den, men jag vill ju ha en fin mönstrad sele, och gärna en som är lite högre i ryggen.
Och vi är ganska långa och smala (eller ja, maken är lång och smal, jag är lång och vanlig :wink: ) och älskar också 4th generation. Så man måste prova helt enkelt.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?