Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Fick svar på mitt mail för ett tag sedan
Hei Emma,

Tusen takk for henvendelsen.
Så hyggelig at flere i Sverige også liker Zara.
Ja, Zara sjal er diagonalvevd. Tilbakemeldingen fra testerene har vært enormt positiv.
Dette sjalet er ikke av de tykkeste, men heller ikke av de tynneste, men har alikevel en
stødighet som om det skulle vært tykt. Ingen har så langt opplevd presspunkter og alle var
fornøyd med stabilitet. Det blir mykt fort også.
Prisen er ikke helt bestemt, men om jeg skal tippe vil det ligge i utpris på omkring 700 kr.

Jeg håper du får muligheten til å prøve et sjal før bæreperioden din er over.
Sjalene er ventet inn på lager i begynnelsen av April.

Har dere et bæreforum i Sverige også?

--
Med vennlig hilsen/ Regards,

Benedicte Sønsteby
www.ellevill.com
Användarens profilbild
Av ZaZi
:Hahaa: OM vi har!
Av eamane
ZaZi skrev:
:rofl: Ja jag tror det va?

Men bra svar annars... Då blir det till att spara lite pengar tills i april alltså :wink:
Av Aelia
eamane skrev:
ZaZi skrev:

Men bra svar annars... Då blir det till att spara lite pengar tills i april alltså :wink:
Jag ser ff inte nått :oops: :twisted:
Användarens profilbild
Av Helma
eamane skrev:
ZaZi skrev:

Här ska sparas :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Helma skrev:
eamane skrev:
ZaZi skrev:

Här ska sparas :wink:
:iagree:
Av anna m
Åh tack ZaZi för att du visade mig dregeltråden :) Hur länge ska vi vänta på de här då?! :eld: orkar inte läsa hela tråden just nu
Användarens profilbild
Av ZaZi
anna m skrev:Åh tack ZaZi för att du visade mig dregeltråden :) Hur länge ska vi vänta på de här då?! :eld: orkar inte läsa hela tråden just nu
Verkar komma i april... 8)
Av Aelia
ZaZi skrev:
anna m skrev:Åh tack ZaZi för att du visade mig dregeltråden :) Hur länge ska vi vänta på de här då?! :eld: orkar inte läsa hela tråden just nu
Verkar komma i april... 8)
bra 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lin skrev:
thanisa skrev:Frakten kan man ju alltid gå ihop om. Vi får fundera och höra hur man gör det enklast då det ju kan tillkomma tull från Norge.
Är det tull från Norge? :shock: Jag trodde vi hade någon tullunion? :hmm:
japp, moms och tull tillkommer (de är inte med i eu). fast de ska dra av den norska momsen från priset först.
Av anna m
Lin skrev:
diddeldi skrev:
Lin skrev:
thanisa skrev:Frakten kan man ju alltid gå ihop om. Vi får fundera och höra hur man gör det enklast då det ju kan tillkomma tull från Norge.
Är det tull från Norge? :shock: Jag trodde vi hade någon tullunion? :hmm:
japp, moms och tull tillkommer (de är inte med i eu). fast de ska dra av den norska momsen från priset först.
Jo, jag vet att de inte är med i EU. :wink: Men jag trodde det var någon tullunion mellan Sverige och Norge... :hmm: Som när jag var liten (bodde i Helsingborg) och vi handlade i Danmark, det behövde inte betalas tull. Ja samma egentligen när vi varit i Norge på semester... :hmm: :mitvit:
Det har vi haft och borde ha fortfarande... det gamla EFTA-avtalet trodde jag stod krav... ja, jag vet att jag är HUNDRA år ;)
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi kanske har haft men det kanske vi slutade med när vi gick med i eu då? det är i alla fall tull och moms nuförtiden, det går att läsa mer på tullverket.se.
Av anna m
Köper vi ihop? Hur är planen systrar?
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev:Köper vi ihop? Hur är planen systrar?
Det beror väl på vad portot kommer att kosta men samtidigt så kanske det blir billigar om vi köpter 10 sjalar samtidigt. Vi är ju några som vill ha dem till Lund iallafall. :wink: :lol: borde ju gå att pruta lite (hoppas kan man ju alltid. )
Av anna m
Lin skrev:Jag har fått lite inside information om att de kanske kommer säljas i Sverige också... 8) :eld:
Skvallra!! :eld: Man vill ju inte komma försent!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?