Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
thanisa skrev:Härligt Lin. Om du misslyckas med att övertala mig om att jag inte behöver fler sjalar så har du kanske möjlighet att testa en sen. :roll:
Om du ska beställa så hojta till! Det måste ju bli lite mindre i frakt om vi beställer två (eller tre om Lin vill vara med) (jag ska försöka övertala min mamma om att jag verkligen behöver en ny sjal)
Användarens profilbild
Av jag71
Lin skrev:Undrar var vi ska hitta pengar till den... Hoppas den inte är för dyr... :roll:
Det är så här också! Varenda krona behövs. Men om det går att få ner frakten så "spar" man ju faktiskt lite! :wink: :lol: :roll: iallafall jämfört med om man skulle köpa en själv :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Lin skrev:
jag71 skrev:
Lin skrev:Undrar var vi ska hitta pengar till den... Hoppas den inte är för dyr... :roll:
Det är så här också! Varenda krona behövs. Men om det går att få ner frakten så "spar" man ju faktiskt lite! :wink: :lol: :roll: iallafall jämfört med om man skulle köpa en själv :roll:
Ja precis... Titta vad billigt det blev, vi spar 50:- !! :Hahaa:
Men det är ju så! Bättre att spara in 50 kronor än inga alls! Nu ska vi tänka positivt.
Användarens profilbild
Av jag71
Jippi! Nu har jag en Skrutt som talar om att den är "nygg" en sån vill han ha. Fast inte som sjal utan som täcke till sin säng. Tror ni att vi kan dela Skrutt och jag?! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Skrutt vill ha en svart och vit och en grön. Absolut inte en lila för det är inget "nyggt" en brun skulle också fungera enligt Skrutt. Får väl se vad vi kan komma fram till: Kanske ska köpa en trisslott och hoppas på miljonvinsten?!
Användarens profilbild
Av jag71
Vi delar på lotten och vinner vi så köper vi två av varje färg och så special beställer vi några i någon extra färg bara för att vi kan! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
å så säljer ni en av dom där extra sjalarna billigt till mig :wink: :floet2: :Hahaa:
Senast redigerad av zero.sara den fre feb 08, 2008 13:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Frakten kan man ju alltid gå ihop om. Vi får fundera och höra hur man gör det enklast då det ju kan tillkomma tull från Norge.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Finns dom som fysisk butik i Norge? Funderar eftersom svågern ofta jobbar i Norge (han är i Oslo just nu) Tänkte man kanske kunde fixa på något vis så att han kan ta med sig hem :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
zero.sara skrev:Finns dom som fysisk butik i Norge? Funderar eftersom svågern ofta jobbar i Norge (han är i Oslo just nu) Tänkte man kanske kunde fixa på något vis så att han kan ta med sig hem :roll:
Kan han det så får du väldigt gärna kolla om han kan köpa till oss också (för frakten borde ju bli billigare inom sverige bara - säger snåle/fattige jag)
Användarens profilbild
Av ZaZi
en sjal som heter som jag :shock: den ropar på mig...

måste ha en rödrosa....
Av Abunai
Ramnes, där det verkar som om butiken ligger, ligger ju en bit från Oslo. Inte alltför långt, men en bit. :roll:

Någon som vet vad de kommer att kosta..? Och när de går att köpa? Någon kanske har skrivit det, har inte läst igenom tråden. :oops: :)
Av Aelia
Jag har inte sett den jag har inte sett den jag har inte sett den.....
Användarens profilbild
Av zero.sara
Aelia skrev:Jag har inte sett den jag har inte sett den jag har inte sett den.....
:Hahaa:

Det har du visst
Av Aelia
zero.sara skrev:
Aelia skrev:Jag har inte sett den jag har inte sett den jag har inte sett den.....
:Hahaa:

Det har du visst
Nope :roll: :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?