Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av rismalt
jag har en liten på drygt 2 månader som jag skulle vilja få upp på ryggen. funkar det så tidigt eller borde jag vänta? jag har provat nån variant i hoppediz-häftet men det var JÄTTEKRÅNGLIGT. så nu efterlyser jag en enkel ryggknytning, nån som har nåt bra förslag och gärna en sida med bilder som förklarar hur det ska gå till?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ryggsäck, vanlig el Tibetansk? Kolla under "Knyta" på förstasidan. De är enklare än omslut på ryggen, och barnet kommer högre upp, vilket jag tycker är bra med småttingar. Jag tror G var 2 el 3 mån när jag började med ryggknyt. Superbra när man vill att bebben ska sova! :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tycker att en liten sitter bäst i omslutetX (förutom att dom hamnar rätt långt ner), det är svårt att få tyget under rumpan bra med någon ryggsäcksvariant, särskilt med de lite tjockare diagonalvävda, med min antigua går det hyfsat bra dock, men omslutet blir ändå bättre. Så träna på det, kanske med en docka i början så du får in snitsen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?