Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av milan
Jag ska beställa en rebozo och undrar om det finns någon som kan säga ungefär hur lång den bör vara för att klara alla knytsätten? Jag är 157cm lång och drar 38/40 i stl. Sjalen kan fås i önskad längd. Hoppas att någon kan hjälpa mig.
Användarens profilbild
Av Sarai
Hur är det, har den raka ändar?

Om den har det skulle jag säga sisådär 4,7 m för att räcka till knuten. Om de är sneda kan det räcka med 4,5 m. Men ta du 4,7 blir det för långt kan du ju klippa av och fålla.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Rebozon har raka ändar och snygga fransar :D så att klippa av och fålla är inget jag skulle ha gjort.
Användarens profilbild
Av Sarai
mari_tres skrev:Rebozon har raka ändar och snygga fransar :D så att klippa av och fålla är inget jag skulle ha gjort.
Aha! Då har jag lärt mig något nytt i dag! (Jag tror inte att jag har känt på en Rebozo någon gång.) I så fall skulle jag nog ta 4,7 i alla fall så att man kan visa låta de snygga fransarna hänga lite. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?