Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Måste hitta igen tråden när jag hittat tygerna. :)
Användarens profilbild
Av ZaZi
jodå, jag hjälper gärna till! :D
Användarens profilbild
Av svas
Kom just på att sacha42 skulle kunna sy ett överdrag av den Groddyn jag sålde till henne...
Användarens profilbild
Av svas
1) Marcy
2) Delfinen_78
3) Monia
4) Elina
5) Florin
6) Sockertopp
7) zmurfan
8 kanske Jordbarn
9) ZaZi
10)
11)
12)

Kaja, var ääääääääääääääääääääääääär du????? :wink:
Användarens profilbild
Av Fine
Anmäler mig inte som kuddfodralsömerska, men vill bara säga att det här var ju en strålande idé! :vågen:
Användarens profilbild
Av Squig
Har tyvärr varken så mycket tyg eller tid över men jag ser förväntansfullt fram emot resultatet!!! :eld:
Användarens profilbild
Av Kaja
svas skrev: Kaja, var ääääääääääääääääääääääääär du????? :wink:
Jasså. Du tycker att jag ska sy kuddöverdrag?? Jag köpte faktiskt mina senaste på IKEA....

Ja, men plita dit mig också då...

//Kaja
Användarens profilbild
Av jordbarn
Får jag fråga är det endast de tillåtna färgerna som gäller? Eller får det vara detaljer på ett mönstrat tyg som är i någon annan färg (t.ex. rött)? :mitvit:
Av Jenny
Visst jag kan virka ett - vill du ha vågmönstrat? måste kolal upp hur jag ska göra bara, skriv upp mig så pratar vi om det nästa gång vi ses (vilket jag hoppas blir snart)
Användarens profilbild
Av svas
Jag är överväldigad av ert engagemang och generositet! Nu har jag elva privata sömmerskor och en virkerska. Makalöst! Jag :heart: er! Som jag skrivit tidigare så är det helt ok att dra sig ur om man ångrar sig. Jag kommer att skicka pm till alla med min adress, så får ni kontra med kontonummer. Ni som bor i Stockholm får gärna överlämna irl (jag jobbar i city) (eller förhoppningsvis jobbar jag i city även framöver).

Tisse-darling: jag hoppas också att vi ses snart.

1. Marcy
2. Delfinen_78
3. Monia
4. Elina
5. Florin
6. Sockertopp
7. zmurfan
8. Jordbarn (som är den enda personen som tillåts bryta mot färgreglerna :wink: )
9. ZaZi
10. McMorrigan
11. Kaja
12. Tisse

Än en gång: inser ni vad ni kommer att skapa!?!? En UNIK soffa som osar SjalBarn. Jag är en lycklig flicka.
Användarens profilbild
Av sacha42
svas skrev:Kom just på att sacha42 skulle kunna sy ett överdrag av den Groddyn jag sålde till henne...
:lol: tur att listan är full för jag syr som en kråka :wink:
Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag är så ivrig att komma igång! Tror jag sätter mig vid symaskinen ikväll! :vågen:
Du MÅSTE ju ta ett foto på soffan med alla kuddar i när det är färdigt! :this: :eld:
Användarens profilbild
Av svas
jordbarn skrev:
Du MÅSTE ju ta ett foto på soffan med alla kuddar i när det är färdigt! :this: :eld:
Givetvis!!!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
jordbarn skrev: Du MÅSTE ju ta ett foto på soffan med alla kuddar i när det är färdigt! :this: :eld:
Det är lag på det! :this: :this:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?