Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min snälla man har lovat mig en mei tai i födelsedagspresent :D

Så nu sitter jag här i valet och kvalet. En Kozy, Ellaroo eller kanske en Dot e Dot (ett märke jag aldrig hört talas om men snygga är de). Alla är jättefina... *beslutsångest*

Någon som provat någon/några av dessa och vill råda mig? ;)
Kozyn, hur är huvudstödet på den? Funkar det även till ett större barn? Jag tycker det ser lite lågt ut på bilderna, och man vill ju att det ska finnas något att luta sig mot för liten skrutt som somnar även när skrutt blivit lite större. Och hur vadderade är axelbanden, är de stela eller mjuka?
Samma frågor om Ellaroo, hur är det huvudstödet? Hur är axelbandens vaddering?
Finns det någon här som provat Dot e Dot?
Senast redigerad av Auroratiger den fre feb 08, 2008 22:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mia
kul, grattis!
Användarens profilbild
Av nilla
Jag kan bara svara för ellaroo och har inte provat de andra.
Jag är återförsäljare för Ellaroo men gör mitt bästa för att ge en objektiv beskrivning :wink:

Ellaroos axelband är vadderade, nu kan jag ju inte jämföra med de du var intresserad av.

Huvudstödet består av ett lite styvare material, när man har vikt upp det så behöver man inte fästa det med spännen eller något. Att det formas efter barnet gör så att det inte går att vika ner igen.

Det fungerar bäst till barn under ett år, annars kommer barnets huvud för högt upp och då felfördelas tungdpunkten. Den faller inte ner men ger inte optimalt stöd.

Eftersom jag själv inte har bebis har jag haft en utlånad för att få veta hur huvudstödet fungerar, hon sa så här; "Nu håller hon huvudet rätt bra själv, men jag kunde böja mig fram och plocka i diskmaskinen utan att det gav vika och jag behövde inte hålla en hand bakom huvudet."

Hoppas du fick lite svar på dina frågor iallafall.
/pernilla
Användarens profilbild
Av Auroratiger
nilla skrev:Jag kan bara svara för ellaroo och har inte provat de andra.
Jag är återförsäljare för Ellaroo men gör mitt bästa för att ge en objektiv beskrivning :wink:

Ellaroos axelband är vadderade, nu kan jag ju inte jämföra med de du var intresserad av.

Huvudstödet består av ett lite styvare material, när man har vikt upp det så behöver man inte fästa det med spännen eller något. Att det formas efter barnet gör så att det inte går att vika ner igen.

Det fungerar bäst till barn under ett år, annars kommer barnets huvud för högt upp och då felfördelas tungdpunkten. Den faller inte ner men ger inte optimalt stöd.

Eftersom jag själv inte har bebis har jag haft en utlånad för att få veta hur huvudstödet fungerar, hon sa så här; "Nu håller hon huvudet rätt bra själv, men jag kunde böja mig fram och plocka i diskmaskinen utan att det gav vika och jag behövde inte hålla en hand bakom huvudet."

Hoppas du fick lite svar på dina frågor iallafall.
/pernilla
Ah, tack, då vet jag lite mer. Jag hade ju tänkt använda den långt efter ettårsdagen (Dante är sju månader nu). Men det där kanske gäller de flesta MTs?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?