Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marina78
Fick min Beco Batterfly (Carnival) idag och blev HELT besviken.

Klart den är vacker och söt, MEN att tar den på sig kändes så kronligt och jobbigt, nästan omöjligt utan makens hjälp.
Känner mig lurad :( :( :(
Funderar på att sälja den, eller borde jag vänta och prova och öva igen? Kanske Ergo kommer att funka bättre för mig?
Av Ponyo
Oj vad tråkigt! :(
Har du testat Beco 4th gen?
Användarens profilbild
Av Bina
Jag skulle nog råda dig att testa lite till innan du ger upp eller byter... nu har jag inte provat någon Butterfly ännu så jag har dessvärre inga praktiska tips att ge dig. Om du kikar här: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=81011 det är en tråd startad av Kate med både frågor-svar & bilder på just den selen.

Lycka till!
Av Marina78
:?
Senast redigerad av Marina78 den fre jun 27, 2008 22:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mian
Hej!

Det är lite svårare att få upp barnet i en sele där barnet sitter direkt mot kroppen än vad det är i en BabyBjörn där man kan sätta på sig selen klart själv och sedan sätta i barnet. Jag tycker att du skall ge det ett tag, börja öva med en kudde eller nalle, och när du fått in snitsen börja öva med barnet. Det är absolut värt besväret, för bara du fått in tekniken är det inte så svårt och det är så mycket skönare att bära i.

Ergon fungerar på liknande sätt som Becon.
Användarens profilbild
Av diddeldi
mian skrev:Hej!

Det är lite svårare att få upp barnet i en sele där barnet sitter direkt mot kroppen än vad det är i en BabyBjörn där man kan sätta på sig selen klart själv och sedan sätta i barnet. Jag tycker att du skall ge det ett tag, börja öva med en kudde eller nalle, och när du fått in snitsen börja öva med barnet. Det är absolut värt besväret, för bara du fått in tekniken är det inte så svårt och det är så mycket skönare att bära i.

jag tror du missförstår, hon har en butterfly som inte är samma modell.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Marina78 skrev:Fick min Beco Batterfly (Carnival) idag och blev HELT besviken.

Klart den är vacker och söt, MEN att tar den på sig kändes så kronligt och jobbigt, nästan omöjligt utan makens hjälp.
Känner mig lurad :( :( :(
Funderar på att sälja den, eller borde jag vänta och prova och öva igen? Kanske Ergo kommer att funka bättre för mig?
sätter du i barnet först eller tar du på selen på dig själv först? prova den andra varianten, det kanske känns lättare. försöker du bära på ryggen eller magen?
Användarens profilbild
Av mian
diddeldi skrev:
mian skrev:Hej!

jag tror du missförstår, hon har en butterfly som inte är samma modell.
Asch so :oops: Då tar jag tillbaka mitt inlägg och läser bättre nästa gång :roll: :wink:

Hoppas du får till det iallafall!
Av Ponyo
Marina78 skrev:Nej, jag aldrig testade andra modeller, vet inte vart kan jag göra det (denna becon beställde jag från Danmark – sneglehuset).
Innan hade jag en BabyBjörn Aktiv och det var jättelätt att sätta in bebisen, men det var inte så lätt för mina axlar att bära henne
Var bor du? Kan någon hjälpa dig här från SB?
Jag har en Beco 4th gen, ovh bor du i Stockholm så kan du få testa den.
Av Marina78
Övade hela förmiddag idag :) och det känns lite bättre nu

Bild
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Jag är jättespänd, har beställt en Butterfly o borde få den nästa vecka. Men visst är det så att man kan sätta i barnet sedan man tagit på sig selen?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Hs Bobbo skrev:Jag är jättespänd, har beställt en Butterfly o borde få den nästa vecka. Men visst är det så att man kan sätta i barnet sedan man tagit på sig selen?
ja, på magen. inte på ryggen.
Användarens profilbild
Av Lydia
Hs Bobbo skrev:Jag är jättespänd, har beställt en Butterfly o borde få den nästa vecka. Men visst är det så att man kan sätta i barnet sedan man tagit på sig selen?
ja fast det är lite svårare än med vanliga becon

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?