Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kosmos skrev:Är supernöjd med denna.Vad roligt att du oxå blev nöjd!!!
Tack för tipset
Asereht skrev:Jag är lite velig jag. Bibbi själv rekomenderade prymtången för att den tar flera olika strl på knappar. Den billigare tången tar bara knappar av en strl förstod jag det som, stämmer det?Detta fick jag som svar av Bibbi.
Till den enklare Whitecrofttången Finns:Jag beställde 10mm silverringar.
10mm silver/vit ring 100st för 150:-
12mm Slät silver 100st för 175:-
15mm slät silver 100st för 200:-
marcy skrev:Prymtången tar tydligen även knappar med "kappa" som anorakknappar (såna tryckknappar som sitter i jackor tex) enligt vad jag fick info om.Asereht skrev:Jag är lite velig jag. Bibbi själv rekomenderade prymtången för att den tar flera olika strl på knappar. Den billigare tången tar bara knappar av en strl förstod jag det som, stämmer det?Detta fick jag som svar av Bibbi.
Asereht skrev:Jo jag förstod det, men de släta silverknapparna är inte "ringar" som jag fattade det.marcy skrev:Prymtången tar tydligen även knappar med "kappa" som anorakknappar (såna tryckknappar som sitter i jackor tex) enligt vad jag fick info om.Asereht skrev:Jag är lite velig jag. Bibbi själv rekomenderade prymtången för att den tar flera olika strl på knappar. Den billigare tången tar bara knappar av en strl förstod jag det som, stämmer det?Detta fick jag som svar av Bibbi.
Det vore å praktiskt om man kunde fixa sådana med och inte bara de där ringtryckknapparna.
Så eg var det nog inte strl i diameter jag tänkte på utan kraftigare/större knappar.
Till den enklare Whitecrofttången Finns:Så jag måste nog fundera lite till.
Tång 49:-
10mm silver eller vit ring 100st för 150:- (silver finns hemma, vit
kommer i slutet på veckan)
Det finns också släta silver 12 och 14mm samt pärlemorknappar
till den tången. Som fäster med taggar.
Kan på sikt ta hem dessa också, om du vill.
Du kan inte fästa kraftigare knappar typ annorack och fritidsknapparna
som du kan med prym.
äpple skrev:Äsch, jag som nyligen köpt Prymtången från Bibbijag använder min prymtång för att sätta fast SoS tryckknappar och det går utmärkt det med.... och ett gäng SoS tryckknappar har jag ju liggandes nu... hmm...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?