Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av storalillajag
puffar, jättenyfiken på den. Tycker det verkar skönt med litet stretch + breda axelband!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är ju hemskt partisk men jag älskar den och använder den nästan jämt. och då har den ändå ganska hård konkurrens här hemma :wink:
Användarens profilbild
Av storalillajag
Diddeli, tycker du att den funkar även för äldre barn? Blir litet konfunderad av strechen, verkar skönt, men är det stabilt? Jag vill helst kunna ha den till en nyfödd, en 1½ åring och en 3 åring som då och då vill få åka rygg :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag gillar den jättemycket! Breda, sköna axelband, bra stadga, snygg... :heart:
storalillajag skrev:Diddeli, tycker du att den funkar även för äldre barn? Blir litet konfunderad av strechen, verkar skönt, men är det stabilt? Jag vill helst kunna ha den till en nyfödd, en 1½ åring och en 3 åring som då och då vill få åka rygg :D
Den är inte så mycket stretchig och känns väldigt stabil även till en treåring (17 kg) tycker jag. Däremot är den inte helt optimal till en treveckorsplutt, men det funkar kortare stunder. ;)
Användarens profilbild
Av diddeldi
storalillajag skrev:Diddeli, tycker du att den funkar även för äldre barn? Blir litet konfunderad av strechen, verkar skönt, men är det stabilt? Jag vill helst kunna ha den till en nyfödd, en 1½ åring och en 3 åring som då och då vill få åka rygg :D
atlas vill inte åka så långa stunder så jag använder den mest till milo. men den är inte superstretchig direkt, bara tillräckligt för att den ska blir riktigt gosig :loving: . perfekt till fyramånadersbebis tycker jag, lätt att amma i typ var tredje sekund :wink: . jag tycker axelbanden är så sköna också, det blir superbra avlastning och jag kan bära många timmar i sträck.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vad är det för mått på axelbanden? Tycker många MT verkar ha smala axelband, och med banden i kors på ryggen hamnar de rätt högt upp på axlarna, nära nacken. Eden MT ser ut att ge jämnare belastning, stämmer det? Har väldigt känslig nacke...
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mamma Eli skrev:Vad är det för mått på axelbanden? Tycker många MT verkar ha smala axelband, och med banden i kors på ryggen hamnar de rätt högt upp på axlarna, nära nacken. Eden MT ser ut att ge jämnare belastning, stämmer det? Har väldigt känslig nacke...
just nu har jag sovande bebis i famnen men jag kan mäta senare :D . på mina axlar ger de väldigt jämn avlastning i alla fall.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?