Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Håller armen runt ibland, mycket för att det är mysigt men också för att J kan få för sig att leka mini houdini vid olämpliga tillfällen. Ska jag laga mat blir det långsjal omslutet på ryggen :)
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Det beror på hur gammalt barnet är skulle jag säga..
Över 1 år så höll jag nog inte om jag inte böjde mig ner..
Användarens profilbild
Av korell
Nej, jag håller inte i bebis eller barn. Utom för mys :)

Fast det är rätt opraktiskt m ringsjal om man vill göra ngt tycker jag. Lagar man mat så har det ofta varit nära att jag satt en liten fot på en platta eller satt rumpan på skärbrädan liksom :roll:

Antingen skuffar jag runt dem till ryggen i ringsjalen en liten stund lr så tar jag ett annat bärdon om jag ska göra ngt ngn längre stund.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
jag71 skrev:Små snuttorna... ja sitter dem i ringsjal så är det för att jag måste få något gjort och inget fungerar för dem två små sliter och drar i mig. DÅ har jag en på ryggen i långsjal och dne andra på höften bakom armen. I och med att det är för att få något gjort så är det inge armar runt där inte. Brukar sätta mig i soffan och gosa med båda när allt som måste göras är gjort istället. Bär jag dem två små för att ta oss någonstans och använder ringisen så är det ju en på ryggen och så den andre på höften framför armen. Då behöver jag hålla i en lilla snuttan som sitter i ringisen för dem två små tycker det är så kul att busa med varandra. Dem har någon tävlig som verkar gå ut på "hur långt ut vågar du luta dig?" och "hur mycket kan du sparka och ändå sitta kvar?" under dem lekarna fnissar dem hejdlöst då dem tittar på varnadra och så sprattlar dem som galningar för att fnittra igen.
Vilken underbar beskrivning av hur det är att ha tvillingar! Jag känner igen mig (har också tvillingar, fast de är 5 år nu)
Härligt med en positiv bild av hur det är. Annars är många så tyngda av allt merjobb, tyvärr.

Annars håller jag en arm om lilla pyret ibland, när hon har lust att svaja runt/pressa och luta sig ut etc... Oftast behövs det inte och hon blir allt stadigare. Men min man håller hårt i henne när han bär, och säger "kan man verkligen lita på det att det här tyget håller :shock: "
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?