Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag skulle gärna vilja sy en sån där resebarnsits i tyg som man monterar över ryggstödet på en vanlig stol och så sitter barnet som i en liten trygg påse på stolssitsen. Är det någon som har gjort det och kan dela med sig av mått eller mönster? Jag kan ju räkna ut ungefär hur man ska göra den, men tänker att det kanske är svårt att få det tillräckligt bra direkt.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Här med Milu här inne - har för mig att hon la ut en bild också, borde gå att söka efter! :D
Av Emmiez
det lät spännande, har aldrig sett nåt sånt :)
Användarens profilbild
Av milu
Här är tråden...

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 737#631737

I efterhand har jag kommit på att det vore smidigt att ha någon sorts "hängslen" också, om barnet vill studsa omkring alltför mycket så finns det liksom något mer som ser till att det inte trillar från stolen... :wink:
Användarens profilbild
Av saker
jag har också sytt en resestol, men jag gillar inte riktigt sack´n´seat (passar inte på alla stolar) utan utgick från modellen som finns på denna sidan: http://www.inthepocketbaby.se/

med bebis i: Bild
blev inte helt rätt mått och så, men den funkar bra ändå :)
Användarens profilbild
Av dolvis
Tack för hjälpen!

Jag ser inte heller bilderna i den förra tråden, men länkarna var ju bra! Vi får se om jag kommer att hinna...
Användarens profilbild
Av milu
dolvis skrev:Tack för hjälpen!

Jag ser inte heller bilderna i den förra tråden, men länkarna var ju bra! Vi får se om jag kommer att hinna...
Om du högerklickar på den icke visade bilden och väljer visa bild så ser du den... Hoppas att det funkar.
Användarens profilbild
Av dolvis
Nej jag prövade det och det funkade inte....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?