Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

men det ser ju så mysigt ut. Har precis köpt en Beco, och sitter och funderar på om inte det hade varit mysigt med en långsjal....Jag som inte skulle ha nån!

Så,vilken är den ultimata vävda sjalen om man bara ska ha EN! ?

har ingen erfarenhet av dem alls, så ge mig bra tips.
Av Aelia
MAn måste ha både sele och minst en sjal :twisted:
Jag älskar Easy, och didy sen
Användarens profilbild
Av sus
Ska du bara ha EN så ska du ha en snygg sjal. Alltså en som DU tycker är snygg. Då kommer du trivas i den och använda den mycket!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag tycker om hoppisar så några till. :lol: Gå på en sjalträff och känn på lite olika sjalar eller så tar du den som du tycker ser bäst ut och skulle det vara så att den blev jättefel får du sälja och köpa ny. :wink:
Av LL
Didymos. Jättefin, lyxig och lättanvänd. Lite, lite smalare än andra vävda. Mycket, mycket smidigare än många andra. Lätt få till knuten. Toppenkvalitet. Mycket bra andrahandsvärde - håller sig fin i färg och struktur. Ja, jag gillar de sjalarna som du hör...
Av Tifflan
Hur är olika märken i fråga om tjocklek, stretch osv?
Vilken längd behövs för att kunna göra alla knutar på ryggen tex?

Har funderat på sjalträff, men det verkar inte finnas någon annan än jag i mitt område :siishah:

Känner mig verkligen som en novis just nu :oops:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag älskar min Stork. :heart: (storchenwiege)

:lol: Alla har sin egen favorit och du kommer att få många olika svar på vilken vävd sjal du ska välja!
Det bästa är att testa sig fram! Gå på en sjalträff och känn på lite olika sjalar. Fundera ut om du vill ha tunn eller kraftig, lång eller kortare, vilken färg/mönster du tycker är snyggast osv. Bland det viktigaste är att du tycker att den är snygg, du använder den mer om du trivs i den!
:tumsup: Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
sagogrynet skrev::hmm: Var ligger Sollerön? :)
Ligger i Siljan ganska nära tomteland och Mora.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag gillar didy, har ingen planerad resa till dalarna just nu annars hade jag gärna träffats så hade du kunnat få känna några av mina.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag gillar också didy! Och många andra märken med :D Tror faktiskt inte att skilnaden är så stor att du riskerar att bli besviken, så välj en du tycker är snygg! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Mitt råd är att ta den du tycker är snygg. Själv älskar jag mina hoppedizer, men man tycker så olika så märke är svårt att råda om.
Ang längd, så beror det ju lite på hur stor du är, men 4,7m tycker jag är en bra alroundlängd och skulle jag bara ha en sjal skulle jag nog välja det. Lång nog om man ändå vill bara på magen, kort nog för att inte göra ryggknytningarna allt för jobbiga :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Tifflan skrev: Har funderat på sjalträff, men det verkar inte finnas någon annan än jag i mitt område :siishah:
Vi är i Siljansnäs på somrarna, nu dröjer det nog till juni eller så innan vi åker dit, tyvärr, eftersom det brukar vara lite bökigt första tiden med lilla bebisen. Fast då brukar vi iofs åka på sjalträffarna i Falun :wink:
Tifflan skrev:men det ser ju så mysigt ut. Har precis köpt en Beco, och sitter och funderar på om inte det hade varit mysigt med en långsjal....Jag som inte skulle ha nån!

Så,vilken är den ultimata vävda sjalen om man bara ska ha EN! ?
:Hahaa: Välkommen till träsket :lol: Visst ska du ha en långsjal, men då du bestämt dig för en, så titta inte på några andra!! Då kommer sjal- :twisted: och tar dig :wink: Vi är många här inne som råkat ut för det... Den ultimata sjalen är den som du tycker är snygg, men du kommer alltid undra om inte den där eller kanske den där kanske passar er bättre, eller är skönare, eller snyggare, eller...
Ja, du förstår ju problemet här. Förstår inte att inte socialstyrelsen kommit på att sjalar behöver varningstext typ "varning, användning av sjal är beroendeframkallande, börja inte om du inte vill fortsätta"
Användarens profilbild
Av Lydia
Didymos! Och "lagom" lång, jag är stor så för mig är 4,7 bra, men jag får knuten på ryggen om jag knyter på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?