Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Maken sa att han skulle åka till Ikea efter jobbet och köpa en grej men inte tusan trodde jag att han skulle komma hem med det här...(plus att det finns lite till som jag inte orkade fota..) :shock: :loving:

Bild

Så nu vill jag att ni bombar mig med idéer (och gärna beskrivningar om ni har) på vad man kan hitta på och sy av tygerna.. :this: :notes:
Användarens profilbild
Av Hello
WOW! En sån make vill jag också ha! (Fast min är också rätt bra ändå;))

Det blåa hade nog blivit muddbyxor, beroende på kvalitet. Det vita med runt mönster - förklädesklänning? Blått med orange mönster - jacka, kanske.

Alla passar ju också bra som MT-paneler - inte för att du behöver 7 MT kanske :D men det som blir över när du sytt allt det andra kan ju bli MT :)
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Hello skrev:WOW! En sån make vill jag också ha! (Fast min är också rätt bra ändå;))

Det blåa hade nog blivit muddbyxor, beroende på kvalitet. Det vita med runt mönster - förklädesklänning? Blått med orange mönster - jacka, kanske.

Alla passar ju också bra som MT-paneler - inte för att du behöver 7 MT kanske :D men det som blir över när du sytt allt det andra kan ju bli MT :)
Hehe..Jo han har ju sina tillfällen då han glänser till..
Så jag sa till han att nu steg han på pluslistan.. :Hahaa:

Hahaha njae 7 MT's kanske blir lite väl mycket, men nån eller några - javisst..

Å förkläde, jaa det hade jag inte ens tänkt på! :rock:

Tack så jättemycket för tipsen!! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Om du inte redan gjort det, kan du ju anmäla dig i väskbytartråden och göra en fin skapelse av orkidétyget i mitten (som du sedan skickar till mig, såklart).
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Fryle skrev:Om du inte redan gjort det, kan du ju anmäla dig i väskbytartråden och göra en fin skapelse av orkidétyget i mitten (som du sedan skickar till mig, såklart).
:wink: Skulle jag ju kunna göra, men kan jag sy en väska då? :hmm: :rodna:
Användarens profilbild
Av Hello
Tilde_Nova skrev:
Fryle skrev:Om du inte redan gjort det, kan du ju anmäla dig i väskbytartråden och göra en fin skapelse av orkidétyget i mitten (som du sedan skickar till mig, såklart).
Klart du kan!!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Hello skrev:
Tilde_Nova skrev:
Klart du kan!!
Skulle va nån vääääääääääääääldigt enkel modell då.. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?