Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Kotten skrev:Lägg ägg vilken snygg väska. Me löv. Vad har du för yogamatta?
Jag har en korallrosa EkoMatta (<--- länk). Den är helt underbar. Lite tunnare dock men inte så plastig. Känns mer som persikolen babyhud ungefär. Kan rekomendera den varmt :heart:
Användarens profilbild
Av amöba
Fasen vilken fin väska! Synd att jag hatar att sy i dragkedjor annars hade jag snott din idé helt utan att skämmas ;)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Fryle skrev:Inspirerad av att du hade kräksjuka läste jag lite hastigt att du spydde utan mönster.
Tja, det gjode jag i och för sig också :-D. Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Maerion skrev:Och de där tapeterna har mina föräldrar i sitt renoverade gamla torp de bor i. :heart:
Josef Frank :heart:. :arrow: Notera dörren som vi har lyckats tapetsera 8)
Användarens profilbild
Av Buscilla
amöba skrev:Fasen vilken fin väska! Synd att jag hatar att sy i dragkedjor annars hade jag snott din idé helt utan att skämmas ;)
Fast det är inte så svårt som det ser ut. Jag gör en super enkel variant. Syr i dragkedjan först i ena långsidan och sedan den andra, så man får en tub och sedan syr jag på de runda bottnarna. Jag tycker att det är snyggast när dragkedjorna syns och då blir det inte alls krångligt att sy dit.
Användarens profilbild
Av Gurli
Apsnygg väska. Jag är helt imponerad. För det första för att du orkar sy, speciellt när du varit kräksjuk, men allrs mest för att du är så otroligt bra på att sy.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Gurli skrev:Apsnygg väska. Jag är helt imponerad. För det första för att du orkar sy, speciellt när du varit kräksjuk, men allrs mest för att du är så otroligt bra på att sy.
Tack underbara du :heart:. Förresten längtar jag enormt efter lite härlig yoga. Har inte haft tid att komma iväg på någon gravidyoga än och har inte självdisiplin nog att göra hemmayoga.

Måste banne sluta jobba snart :roll:

Ska försöka gå Karins kurs i höst. Det hänger helt på den lille nykomlingen såklart. Hur har du tänkt göra?
Användarens profilbild
Av amöba
Buscilla skrev:
amöba skrev:Fasen vilken fin väska! Synd att jag hatar att sy i dragkedjor annars hade jag snott din idé helt utan att skämmas ;)
Fast det är inte så svårt som det ser ut. Jag gör en super enkel variant. Syr i dragkedjan först i ena långsidan och sedan den andra, så man får en tub och sedan syr jag på de runda bottnarna. Jag tycker att det är snyggast när dragkedjorna syns och då blir det inte alls krångligt att sy dit.
Tack för beskrivningen! Nu blev jag riktigt inspirerad :D *skriver upp dragkedja på inköpslistan*
Användarens profilbild
Av Gurli
Buscilla skrev:
Gurli skrev:Apsnygg väska. Jag är helt imponerad. För det första för att du orkar sy, speciellt när du varit kräksjuk, men allrs mest för att du är så otroligt bra på att sy.
Tack underbara du :heart:. Förresten längtar jag enormt efter lite härlig yoga. Har inte haft tid att komma iväg på någon gravidyoga än och har inte självdisiplin nog att göra hemmayoga.

Måste banne sluta jobba snart :roll:

Ska försöka gå Karins kurs i höst. Det hänger helt på den lille nykomlingen såklart. Hur har du tänkt göra?
Jag vill gärna gå i höst. Jag tyckte att det var jättejättebra. Precis lagom på alla sätt. På måndag börjar jag på en ny kurs. Ashtanga.

Saknar dig kompis. (jag tycker att du ska sluta jobba nu, för jag känner mig orolig över att du cyklar när det är så kallt och halt)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Gurli skrev:Saknar dig kompis. (jag tycker att du ska sluta jobba nu, för jag känner mig orolig över att du cyklar när det är så kallt och halt)
Det samma :heart: .

Fast 8 plusgrader kallar inte jag för kallt och halt :D. Jag tror helt enkelt att herren där uppe ser mig och låter vädret vara till min fördel. Vet inte HUR jag skulle ta mig till jobbet utan cykeln? Får panik på trånga tunnelbanor och ont i fogarna när jag går :roll:

Lylliga du som börjar ny yogakurs. Sveas kompis mamma är bikramyogainstruktör http://www.bikramyogasoder.se/monica.html. Undra just hur det är (självklart inte som gravid)? Var det inte du som kände någon som testat?
Användarens profilbild
Av Hellen
Buscilla skrev:
Kotten skrev:Lägg ägg vilken snygg väska. Me löv. Vad har du för yogamatta?
Jag har en korallrosa EkoMatta (<--- länk). Den är helt underbar. Lite tunnare dock men inte så plastig. Känns mer som persikolen babyhud ungefär. Kan rekomendera den varmt :heart:
Jag läste fel som vanligt :roll: läste knallrosa och tänkte men attans då, var hittade hon den däringa rosa mattan i den här länken :hmm: Här fanns ju bara Lavendel, grön, ofärgad, korallrosa.... :shock: korallrosa :duh:

Strunt samma, himla smidig väska du lyckats få till iaf med ett väldans flashigt tyg :P

Sen blev jag sugen på en egen värra, men då måste jag shoppa mig en egen eco yogamatta först :roll: Vill nog ha en grön skön äng att sitta på. :drömmer mig lååångt bort: Sen gillar jag tanken på att man kan kompostera mattan när den har blivit utsliten :D
Användarens profilbild
Av Gurli
Buscilla skrev:
Lylliga du som börjar ny yogakurs. Sveas kompis mamma är bikramyogainstruktör http://www.bikramyogasoder.se/monica.html. Undra just hur det är (självklart inte som gravid)? Var det inte du som kände någon som testat?
Nä men, vad lustigt, min vän jobbar där. Det är jättefint. Helt nyöppnat. Jag har fått ett tiodagarskort dit som jag snart ska utnyttja. Jag lovar att berätta hur det var.
Angående cyklingen, så var det kanske varmt och torrt i dag, men vissa dagar har det varit riktigt ruggigt (och halt av regn). Kan inte Leffe skjutsa dig på elcykeln?
Användarens profilbild
Av lindamarie
Buscilla skrev:
lindamarie skrev: Sydde du med dragkedja, dragsko eller ngt annat??
Jag hade först tänkt sy en vanlig sjömansbag med dragsko, men ändrade mig och ville ha en vanlig väska. Så det blev dragkedja och axelrem som går att reglera. Tyvärr fanns inte den gula dragkedjan i den längden som jag behövde, därför blev väskan precis på gränsen. Skulle ha haft en 70 cm men fick ta en 65 centimetare istället. Egentligen är det nog lättare att få ner yogamattan i en sjömansbag.

Detaljbild. Jag ska sätta i fler knappfästen på remmen så att jag kan reglera mer än bara två steg.
Bild
Det var ungefär sådana tankar jag har sjömansbag eller väska..
Hur är din att bära känns det "svängit"? Eller ligger den bra mot kroppen när man bär den?
Användarens profilbild
Av Buscilla
lindamarie skrev: Det var ungefär sådana tankar jag har sjömansbag eller väska..
Hur är din att bära känns det "svängit"? Eller ligger den bra mot kroppen när man bär den?
Nä, det tycker jag inte. Det är därför jag har gjort en rem som går att reglera. Ju tightare desto mindre svängigt blir det. Sedan är det perfekt att kunna reglera beroende på vilka kläder man har när man bär den, tjockjacka eller bara ett linne :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?