Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var inne på Ohlssons igår en snabbsväng och såg då att de hade en inplastad leverans som väntade på att packas upp. Såg genom plasten att den innehöll randig muddväv i närmre 10 färgkombinationer (alla var vit + någon färg). Det var bla gult, rosa, turkost, ljusgrönt, orange, rött, blått etc (om jag inte minns helt fel) Knappt ½cm breda ränder, med samma randningsmönster på alla varianter jag skymtade.

Ett litet tips att spana efter om man lessnat på enfärgad muddväv.
Användarens profilbild
Av sofiutane
I sundsvall hade de också kommit, men de hade inte fått några priser så de kunde inte sälja dem.

Jag har ju äntligen kommit mig för att köpa trikåtyg och mudd för att sy till min klimp, och fick gå på det omtalade Ohlssons!!! Det levde verkligen upp till mina förväntningar. Handlade tyg för en massa pengar och idag har jag sytt 4 par byxor och en tunika. Och har hur mycket tyg som helst kvar att sy av. HIhi. BIlder kommer senare...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
sofiutane skrev:I sundsvall hade de också kommit, men de hade inte fått några priser så de kunde inte sälja dem.

Jag har ju äntligen kommit mig för att köpa trikåtyg och mudd för att sy till min klimp, och fick gå på det omtalade Ohlssons!!! Det levde verkligen upp till mina förväntningar. Handlade tyg för en massa pengar och idag har jag sytt 4 par byxor och en tunika. Och har hur mycket tyg som helst kvar att sy av. HIhi. BIlder kommer senare...
Spännande! Ser fram emot bilderna! :D
Användarens profilbild
Av lotti
Jag vill oxå ha ett Olssons att gå till!!!! *surar och muttrar*
Användarens profilbild
Av sagogrynet
lotti skrev:Jag vill oxå ha ett Olssons att gå till!!!! *surar och muttrar*
Fast vi har ju stoff o stil ganska nära.... :D
(har aldrig varit på Ohlssons iofs, det är kanske mycket bättre?)
Användarens profilbild
Av sofiutane
sagogrynet skrev:
Men vi har inte en enda tygaffär i Övik!!! Åhlens är det närmaste man kan komma.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Lin skrev:
sagogrynet skrev:
Vill också ha rolig tygaffär! *muttrar med Lotti*
Stoff och stil är alldeles för långt bort, särskilt när man inte har bil. *surar*
Ja, det förståss... :roll:
Jag har bara varit på stoff och stil en gång, trots att vi har bil... Det ligger ju lite avsides, vi har aldrig vägarna förbi liksom... :roll:
Användarens profilbild
Av Hello
Lin skrev:
sagogrynet skrev:
Lin skrev:
sagogrynet skrev:
Stoff och stil är alldeles för långt bort, särskilt när man inte har bil. *surar*
Jag har bara varit på stoff och stil en gång, trots att vi har bil... Det ligger ju lite avsides, vi har aldrig vägarna förbi liksom... :roll:

Minst sagt avsides! :iagree: Var där också bara en eller två gånger när vi hade bil.
Men var är det det ligger? Vi är i Skåne mellan varven och sånt där är ju alltid lättare att komma iväg till när man är turist ;)
Användarens profilbild
Av Hello
Lin skrev:Söder om Malmö, vid Svågertorp. Det är ett jättestort område med stora varuhus, ligger vid sista järnvägsstationen före Öresundsbron. Det är en jättestor tygaffär, gigantiska gångar och hyllor! Jag tycker inte den är så rolig att gå och titta i, men det finns verkligen mycket där!
Då ska jag nog försöka mig på att ta mig dit nästa gång. Fast bättre vore förstås om den var inspirerande också ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag vill också! Här på sb pratar alla om Ohlssons, men finns det någon sådan söder om Hallandsåsen?
Användarens profilbild
Av lotti
Lin skrev:
Hello skrev:
Lin skrev:
sagogrynet skrev:
Lin skrev:
sagogrynet skrev:

Minst sagt avsides! :iagree: Var där också bara en eller två gånger när vi hade bil.
Men var är det det ligger? Vi är i Skåne mellan varven och sånt där är ju alltid lättare att komma iväg till när man är turist ;)
Söder om Malmö, vid Svågertorp. Det är ett jättestort område med stora varuhus, ligger vid sista järnvägsstationen före Öresundsbron. Det är en jättestor tygaffär, gigantiska gångar och hyllor! Jag tycker inte den är så rolig att gå och titta i, men det finns verkligen mycket där!
Jag har varit där tre gånger men det är svårt att handla där för man bör verkligen veta vad man ska ha innan man åker dit, det är aldeles för mycket att välja mellan!! :roll:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Gör som Lotti....... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?