Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Hur var det nu? Skulle någon i Sverige sälja Colin Bleu's (säkert felstavat :oops: ) gauze-sjal (inte linne, den andra). Jag tycker den ser asfin ut och är den dessutom sval så... :twisted: *hoooaaahaahahahahaa* :twisted:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Babyhip tar in de till våren gissar jag på... de har calin bleus fleecesjalar nu iaf...
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Då ska jag hålla ögonen öppna :wink:

Nån som provat denna sjal förresten?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag tror annsofi på babyhip har provat den och kanske även Mia som bor i london har provat den... tycker mig ha läst det i nån tråd förut men är inte säker...

Rätta mig om jag har fel.
Användarens profilbild
Av Mia
Ja jag har provat den.
Snygg och skön och tunn! Lite för kort i min smak bara.. (5m) Lätt och tar liten plats och man behöver aldrig stryka den!
Som andra tunna sjalar är den väl inte riktigt lika avlastande som de diagomnalvävda men klart godkänt.
Senast redigerad av Mia den ons jan 04, 2006 23:43, redigerad totalt 1 gånger.
Av Annsofi
Ja det stämmer att gauze sjalen säljs i Sverige via oss. Vi lägger ut den till försäljning lagom till våren men är man intresserad går den givetvis att beställa redan nu. När det gäller sjalen så har ju Mia svarat utmärkt ovan. Den är snyggt "skrynklig" hela tiden...
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Annsofi skrev:Ja det stämmer att gauze sjalen säljs i Sverige via oss. Vi lägger ut den till försäljning lagom till våren men är man intresserad går den givetvis att beställa redan nu. När det gäller sjalen så har ju Mia svarat utmärkt ovan. Den är snyggt "skrynklig" hela tiden...
Vad kommer den att kösta, på ett ungefär, om ni vet och vill berätta? Den är ju inte jättedyr att beställa från England.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?