Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag är hemskt sugen på en stork inka eller en didymos med vågit mönster "wllen silver". Didymos sjalar med mönster "indio" är också jättefina.

Fast min absoluta önskesjal har inte så mycket med färgen att göra, jag skulle vilja ha en som alltid är precis så lång som man vill ha den för stunden... Jag behöver mina 5,2 meter stork, men ibland är det bara SÅ otympligt då skulle sjalen gärna få krympa till lagom längd av sig själv :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
åh *suck* jag är så grymt sugen på att köpa en sjal men vi har inte råd och jag har ju ERGOn så det är ju inte direkt nödvändigt. Men om jag hade pengarna skulle det bli en stork inka eller en hoppediz Panama. ååååååååååå vill ha :(
Användarens profilbild
Av Anso
Isa skrev: en Hoppediz London eller Panama. *
Jag har enkort London 2,5 och tycker den är både söt och tuff på samma gån. En sida har ju storktryck men ibland så har jag den enfärgade sidan utåt istället - två sjalar i en - det ni. 8)
Användarens profilbild
Av Ester
En stork INKA 4,1 MÅSTE :shock: jag ha till sommaren när Alice blir större

Och en dröm är att även få köpa en Ella Roo Aloe eller Maija som svalare när solen ligger på. :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har redan min drömsjal (verkar vara mångas favorit :wink:), en Storchenwiege Inka. :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
Kristina...det är ju min drömsjal som du har :wink: 4,1 INKA och ingådd så den är så där mjuk och go....
Ska nog ta och beställa en snart så jag inte "råkar" sno med mig din nästa helg :roll:
hehe....
Användarens profilbild
Av marlene
Ja kristina du får nog hålla hårt i sjalen så den inte slinker med nån annan hem :lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
Marlene, jag är i samma sits :-)

Skulle det funnits pengar så hade jag satsat på en Hoppediz i färgen Montreal. Blev så sugen på den efter att Anna haft med en docksjal i den färgen på senaste träffen i Gbg.
Dumma Anna :-)
Användarens profilbild
Av Helena
Min drömsjal är nog en sådan där dyr Easycare, men jag tycker nog inte riktigt att det är värt pengarna, när man kan få en Hoppediz för halva priset av Easycare-sjalen.

Didymos Katja tycker jag också är fin.
Användarens profilbild
Av Kristina
Elin skrev:Kristina...det är ju min drömsjal som du har :wink: 4,1 INKA och ingådd så den är så där mjuk och go....
Ska nog ta och beställa en snart så jag inte "råkar" sno med mig din nästa helg :roll:
hehe....
Du skulle bara våga! :twisted: :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av April
Mmmm... de sjalar jag drömmer om till blivande syskon (i framtiden ;-)) är en HugABub (tror det lutar åt den beiga) och en Hoppediez Panama...

*drömmer*

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Isa skrev:Oj, att det var så många som gillar Inkan? Jag måste erkänna att den inte är någon favorit hos mig*hukar mig för ev. snytingar*.
Men det är väll helt ok! Jag får väll ta och bekänna att jag inte är så begistrad då det gäller hoppediz Panama som annars verkar vara en dröm bland hoppedizzar.

Jag är överförtjust i Inkan men har just sålt min 5.2m som jag haft hemma som demo mest för att titta på. Jag använde den ju aldrig ändå för min 4.1m stork räcker så bra för min stora son. Men nog kommer det bli en ny inka snart igen.
Användarens profilbild
Av johanna
Didymos, Wellen Silver. Jag var med i deras "Gewinnspiel" men inte vann jag nåt, inte. :cry: Och så skulle jag vilja ha en Ringo.

Det är så mycket man vill ha, synd att pengar inte växer på träd :D Nu har jag ju en poncho i alla fall, tack för den Isa :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Isa skrev:Oj, att det var så många som gillar Inkan? Jag måste erkänna att den inte är någon favorit hos mig*hukar mig för ev. snytingar*.

Anso: Så du har en London? :mrgreen: Det är nog den sjalen jag lutar mest åt just nu, den är sååååå snygg!
Jag har oxå varit skeptisk mot Inkan ända tills jag såg den i verkligheten - jättefin!

Mmm, London är inte så dum. Lite dålig provbild på Hoppedizsidan måste jag säga.
Användarens profilbild
Av Suskiv
En hoppediz Narobi, en ringo hjorton och en Antigua gulruta skulle inte sitta helt fel.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?