Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har faktiskt aldrig "smygit" hem någon sjal. Här är det mest jag som har koll på ekonomin och han litar på att jag inte överköper oss :-D
Jag brukar tvärtom tala om för honom innan att jag tänker köpa den eller skulle önska mig en sån (varpå han brukar fråga om inte vi ska skaffa en sån då) :lol:

Just nu bärs det inte så mycket här, men nån liten sjal eller sele dyker hit då och då i alla fall :shock:
Användarens profilbild
Av marcy
Hahaha, kom just att tänka på när jag beställde en hoppediz i smyg (just när de kom till sverige) och låste in mig på toaletten och provknöt.. Gode gud det var tider.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
lindamarie skrev:Nej min man märker inte när jag köpt en ny sjal. Jag kan säga så här när jag bär F på ryggen i en nyinköpt sjal:
- Ser du något speciellt?
Mannen blir då lite svagt nervös. Hm :hmm: :floet2
- Har du bytt gardiner?
Standardfrågan nr 1.
- Näää svarar jag :nono:
Mannen blir ännu mera nervös. :floet2: :floet2: :hide:
- Har du färgat håret?
Standardfrågan nummer 2.

- Nääää svarar jag nu :twisted: Jag ser hur hans puls ökar med ytterliggare några slag.
-Jag har ju köpt en ny sjal ju!!
- Å vad fin den är! säger han och pustar ut. Han har klarat sig ännu en gång.
Och det har jag också gjort :wink:
:Hahaa:

Froggie : Låter som här hemma hos oss ungefär, brukar förvarna lite, men i slutändan så är det jag som bestämmer om och vad som ska komma in i huset! :wink:
Senast redigerad av CrazyMagpie den tis jan 29, 2008 09:13, redigerad totalt 1 gånger.
Av eamane
Jag brukar prata om sjalar jag vill ha ett bra tag och visa på bild men har sällan råd att köpa. Dock berättade jag igår att jag hade köpt en ny som är på väg hit och visade bild på den så kände han igen den från bilder tidigare! Tror nog han skulle märka om det flyttade in en ny utan att jag sa det med, dock märker han inte alltid om det flyttar nån :)
Av Gummi
Åh vad bra, då kan du ju köpa hur många som helst!!! :D Var det första jag tänkte :oops: :lol: , men det är klart, blir sparkontot tomt kanske han blir lite misstänksam.
Min såg inte Becon på en hel vecka när den låg på hatthyllan, tillslut tog jag fram den och visade. Men han gillade den så han blev glad och glömde fråga vad den kostade.. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?