Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick den igår och bar med den hela dagen och sen idag har jag haft den också och han har inte alls märkt att jag köpt en ny.. betydet detta att jag skulle kunna smygköpa hur mycket sjalar som helst utan att han märkte det :twisted: Fast han skulle väl kanske undra vars alla pengar tog vägen :lol:

Är era män också såhär blinda?
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Skillsmässa... Säger bara det.. ;)

För att svara på frågan: Min man märker när det kommer något nytt i samlingarna. Och ibland bidrar han själv med Selar eller tips på vilka tyger som vore snyggt att sy en MT av.
Jag är så nöjd med mitt val av make! :D
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag kan också komma undan med nästan vad som helst. :lol:
Hade jag inte sagt något till honom så hade han nog knappast registrerat att jag köpt både ny bärbar dator & ny symaskin för ett tag sedan ... samma vecka dessutom :roll: 8) .

Sjalar har han ingen koll på, det är så många (enligt honom i varje fall) så skulle jag ha något nytt skulle han säkert tro att det var något gammalt som inte använts på ett tag.
Användarens profilbild
Av Bina
GRATTIS till ny sjal :D

Jodå visst märker han men han hänger inte med i svängarna så jag tror han har gett upp hoppet av att ha kontroll. Han tar samma Beco varje gång - den litar han på så man kan nästan säga att det är hans nu :love: selar - tygblöjor - skötväskor - inomhuskläder det förvarnar jag inte om däremot vagnar och ytterkläder har vi dialog kring :Hahaa:
Användarens profilbild
Av emelie
Ja, det är ju oftast han som tömmer brevlådan... svårt att undgå paketen. :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
Maken brukar märka när det kommer in en ny sjal, fast han har ingen aning om hur många de är sammanlagt :lol:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ibland märker han, ibland inte...

Brukar förklara mig med att jag sålt något annat eller att det var byteshandel :oops:
Användarens profilbild
Av lanjeline
skulle jag inte stolt visa upp mina inköp varje gång är det nog tveksamt om han skulle märka något :?
men än så länge har han inte protesterat, så länge jag och lilla v är nöjda, och jag har en hyfsad anledning som motiverar köpet :D är han oxå nöjd
Användarens profilbild
Av zero.sara
Maken märker och protesterar om han tycker det blir för mycket (= jag gör av med för mycket pengar :oops: ), men då brukar jag ge mig ut i byteshandeln eller sälja av för att köpa nytt och då är det OK :D Att en del inköp sen inte riktigt är täckta av försäljning och byten talar jag inte så högt om :roll: :wink: Men som sagt han brukar se att det är nya sjalar/bärdon 8)
Användarens profilbild
Av lindamarie
Nej min man märker inte när jag köpt en ny sjal. Jag kan säga så här när jag bär F på ryggen i en nyinköpt sjal:
- Ser du något speciellt?
Mannen blir då lite svagt nervös. Hm :hmm: :floet2
- Har du bytt gardiner?
Standardfrågan nr 1.
- Näää svarar jag :nono:
Mannen blir ännu mera nervös. :floet2: :floet2: :hide:
- Har du färgat håret?
Standardfrågan nummer 2.

- Nääää svarar jag nu :twisted: Jag ser hur hans puls ökar med ytterliggare några slag.
-Jag har ju köpt en ny sjal ju!!
- Å vad fin den är! säger han och pustar ut. Han har klarat sig ännu en gång.
Och det har jag också gjort :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
lindamarie skrev:Nej min man märker inte när jag köpt en ny sjal. Jag kan säga så här när jag bär F på ryggen i en nyinköpt sjal:
Mannen blir då lite svagt nervös. Hm :hmm: :floet2:
- Har du bytt gardiner?
Standardfrågan nr 1.
- Har du färgat håret?
Standardfrågan nummer 2.

- Nääää svarar jag nu :twisted: Jag ser hur hans puls ökar med ytterliggare några slag.
:rofl:
Användarens profilbild
Av Måsen
lindamarie skrev:Nej min man märker inte när jag köpt en ny sjal. Jag kan säga så här när jag bär F på ryggen i en nyinköpt sjal:
- Har du bytt gardiner?
Standardfrågan nr 1.
- Har du färgat håret?
Standardfrågan nummer 2.

Smart! :app: :Hahaa:
Av anna m
:wink: :Hahaa: Min man missade när jag fick hem min wellen granat. Jag bar i den i en månad innan han märkte den. Och den var sprillans ny och kom i kartong och var mitt dyraste köp tror jag... Så då kunde jag svara när han frågade om jag hade en ny sjal: Den här gamla trasan?
Användarens profilbild
Av mammahappy
- Har du bytt gardiner?
Standardfrågan nr 1.
- Har du färgat håret?
Standardfrågan nummer 2.

:rofl: Jag skrattar så jag dööööör
Användarens profilbild
Av Lumlum
Nja, alltså, min man märker t.o.m. om jag har en ny nyans på nagellacket, så jag har aldrig vågat smyga in en sjal sådär... Eller - vågat och vågat - det har inte kännts som ett tänkbart alternativ att diskret ta in en sjal i hemmet och använda den utan att han hade upptäckt det direkt. :roll: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?