Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kristin87
Hallå!
Det här kanske är världens fånigaste fråga men jag måste fråga eftersom jag går och funderar på det...
Jag är ganska smal (nu så här i början av graviditeten, vet ju inte hur jag ser ut efter förlossningen :D ) med förhållandevis stora bröst. Det gör att de sticker ut en decimeter eller så utanför kroppen.
När jag så bär min efterlängtade lilla nyföding, kommer inte h*n kvävas i mina bröst? :shock: Ansiktet hamnar väl ungefär där?

Så! Nu har jag ventilerat mig! Hoppas nån kan ge nåt vettigt svar bara...
Kram på er alla!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
emma ligger på mina tuttar, dom är en bekväm kudde tänker jag :lol:
Användarens profilbild
Av Joffsan
Nehej då! Det kommer att bli så bra så. Du bär helt enkelt bebis så ansiktet kommer ovanför brösten, blir som en kudde att luta sig över, om du förstår?

:D :D
Användarens profilbild
Av Joffsan
Förresten finns det inga dumma frågor ju! :this:
Av Kristin87
Ja det låter ju synnerligen bättre att bebisen får mina tuttar som kudde istället för att kvävas i dem!!! :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Kristin87 skrev:Ja det låter ju synnerligen bättre att bebisen får mina tuttar som kudde istället för att kvävas i dem!!! :lol:
:lol: håller jag absolut med om
Användarens profilbild
Av mammahappy
Håller med de andra. Tror inte att det finns någon risk för kvävning utan det blir snarare en mjuk och go kudde till bebisen! :lol:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Ingen dum fråga alls tycker jag... (..som är "småtuttad" och har funderat på hur "stortuttade" gör när de bär på magen) :oops:
Tack för att du vågade fråga! :D
Av Gummi
Nä då bebi kommer få luft. Sen kan du alltid vrida huvudet lite så att du ser att näsan är fri på bebisen. :D Låter som det kommer bli mysigt för bebi hos dig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?