Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättejättefina pyamaser. Har du förtvättat tyget?
Av Marine78
Tack tack!
Samtliga är sydda i E-slöjd trikå. De har verkligen helt underbara, färgglada härliga tyger. Då jag alltid förtvättar tyg (även om det kanske inte behövs på vissa) så är svaret ja! Tyget är förtvättat! Igår kväll (innan jag blev sjuk) klippte jag till delar till en kaninpyjamas också, men den får vänta till jag orkar sitta upprätt några timmar. Nu skall jag till sängen igen. Kram
Användarens profilbild
Av a-k
Marine78 skrev: Igår kväll (innan jag blev sjuk) klippte jag till delar till en kaninpyjamas också, men den får vänta till jag orkar sitta upprätt några timmar. Nu skall jag till sängen igen. Kram

Du måste lägga in bild på den oxå sen :eld:
Användarens profilbild
Av Kaja
Toppenfina! Jag behöver sy lite pyjamasar/nattlinnen också, men jag har dragit på det. Nu fick jag riktig inspiration!

//Kaja
Av Marine78
Kul att kunna bidra med lite inspirationstips! Nu kommer en bild på kaninpyjamsen också. Hittade lite ork till den igår kväll. Kan inte hålla mig borta fårn symaskinen alltför länge ;-)

Bild

Ingen livebild denna gång, men det kanske kommer en ikväll om herrn vill sätta på sig den, men han såg strålande glad ut över den imorse i alla fall ;-) Står lite mer om pyjamasfixandet i min blogg!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Kaninpyjamasen är också helt underbar! :love: :heart:
Av Marine78
Tack tack *ler*. Det är faktiskt riktigt kul att sy t o m pyjamaser ;-). Nu är jag sugen på att sy mig en tröja så jag skall ner och spåna på det tror jag.
Användarens profilbild
Av a-k
Oh My GOD :shock: Vilken pyjamas :eld:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jättefina! :) :tumsup: Helt plötsligt har jag lust att ge mig i kast med symaskinen! 8)
Av Marine78
Utlovade ju en livebild och eftersom sonen än en gång var tjänstvillig så kommer den här:

Bild

Har även hunnit med lite lappning av byxor (tråkiga ufon, men det måste ju göras & helst innan de är urvuxna) och sy ett par muddjeans av en kompis gamla byxor! Kul att återvinna också och inte bara sy nytt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?