Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nickie
Jag ska skaffa en vävd sjal nu, är det tänkt. Frågan är vilken! Det finns ju så många... Dock har jag tre hårda krav:

1. Lååååång. Mer än 4.6m, vilket jag testat. Jag är stor på alla håll. 4.6 räckte inte till X-omslut.
2. INTE randig. Ränder är inte jag...
3. Smalnande ändar. Helt raka ändar var svårt att knyta.

Jag har provat en Bebina, den föll på två av kraven. Men den var inte randig, det var bra! Nu vill jag ha hjälp att hitta vilken sjal som uppfyller mina krav. Den får dessutom gärna vara mjuk o smidig, o naturligtvis är det bra om den inte kostar en förmögenhet... :)

Nån som har några tips?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
en leostork eller en didy indio? eller en mönstad didymos, som jonas eller jakob eller nino?
Användarens profilbild
Av Anso
En Storkis Leo röd, blå, turkos eller natur! Fanns det inte en turkos till salu nu här på forumet?
Användarens profilbild
Av Alven
Den billigaste som uppfyller dina krav är väl Leostorken på 5,2 meter. Det är en jättehärlig sjal, min personliga favorit bland de sjalar jag ägt :)! (fast min är på 4,1 meter, men det påverkar ju knappast kvaliteten)
Användarens profilbild
Av maimiti
Bebina går väl att få i längre storlekar om man specialbeställer. Hör med Louice på Stellaris :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Stork Leo :!: :!: :!:
Användarens profilbild
Av Helena
Den allra längsta sjalen är väl Hoppediz 5,4. Hoppedizarna är ju dessutom ofta längre i verkligheten än de ska vara.
Användarens profilbild
Av nickie
Nu har jag surfat runt o kollat in olika sjalar. Kom fram till att jag inte gillar Storch.. Leo.
Funderar på om Hoppendiz Cape Town är helt svart eller mörkgrå, det är svårt att säga på bilder på skärmen.
Didymos indio sv-vit var underbar för att va randig! Men randig på "rätt" håll iaf. Och ack så dyr. Käre maken såg ut som han skulle få slag när jag sa att jag vill ha en sjal för nästan elvahundra plus porto...
Hittade även att det finns en enfärgad mörkgrå Babylonia, "BB slen Blackberry" som finns i 5.6m med snedskurna ändar. Nån som vet nåt om den? Jag har ju köpt in de Tricot Slen jag säljer i butiken från samma distributör som har BB Slen, o TS är jag sååå kär i!

Tack för alla tips o råd!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har hårdtestat den mörkgrå babylonian en helg i våras (bar David typ hela dagarna) och den är helt OK. Färgen är ganska mörk, grafitgrå skulle jag säga. Och den är låååång... Jag knöt omslutet fram med knuten på magen, och ändarna räckte mig till knäna.
Användarens profilbild
Av marlene
Jag tycker inte att babylonia kommer ens i närheten av stork och easycare, både stork och easycare är mycket skönare att knyta med
Användarens profilbild
Av Alven
marlene skrev:Jag tycker inte att babylonia kommer ens i närheten av stork och easycare, både stork och easycare är mycket skönare att knyta med
Fast den är bättre än Hoppediz tycker jag...
Användarens profilbild
Av marlene
Alven skrev:
marlene skrev:Jag tycker inte att babylonia kommer ens i närheten av stork och easycare, både stork och easycare är mycket skönare att knyta med
Fast den är bättre än Hoppediz tycker jag...
hoppediz har jag bara provat lite snabbt så det ska jag inte uttala mig om...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?