Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill ni byta i februari?

Pocketbokfodral
1
3%
Tehuva
1
3%
Mössa
5
15%
Hemligt paket
4
12%
Grytunderlägg
Inga röster
0%
Glasögonfodral
1
3%
Ramar
Inga röster
0%
Nyckelringar
1
3%
Servettringar
1
3%
Påskpynt
Inga röster
0%
Väska
10
29%
Förkläde
3
9%
Kudde
1
3%
Kylskåpsmagneter
6
18%
Av Smultronbarn
Birka27
marcy
ernamalin
zmurfan
Hello
Humle
Stream
florin
Safireee
Kosmos
acand
sofiutane
Upia
thanisa
Anna
Josefina
Knyttet & K
vanja77
NeaVida ?
Smultronbarn

Jag skriver också dit mig för egen maskin :wink: !
Har anmält mig men trillat ur listan.
Ska bli skoj att skapa en väska tycker jag. :D
Användarens profilbild
Av vanja77
Vilken sorts väska?? skall det "bara" vara en vanlig enkel tygkasse eller någon mer avanserat??
Har inte världens bästa kunskaper i att sy men något skall jag nog kunna få till *ler*
Användarens profilbild
Av thanisa
vanja77 skrev:Vilken sorts väska?? skall det "bara" vara en vanlig enkel tygkasse eller någon mer avanserat??
Har inte världens bästa kunskaper i att sy men något skall jag nog kunna få till *ler*
Jag uppfattar att man ska skapa en väska, hur man gör den är väl upp till var och en. Om det blir i näverslöjd, sydd, vävd, broderad mm storleken kan väl också variera. Just nu har jag så många idéer att det ska bli roligt att se vad slutresultatet kommer att bli. Att jag fick hem tre böcker igår som gjort att jag fått typ hundra till idéer på hur man skulle kunna göra hjälper mig inte att bestämma mig.
Användarens profilbild
Av thanisa
Kan lägga till att jag ikväll tänkte börja sticka en väska till mig som ska passa att ha till äiskääponcho.

http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 48&lang=se

så roligt att göra en egen väska till mig och det garnet har jag sticket en poncho i till dottern och det var snabbt och roligt att sticka med.
Användarens profilbild
Av vanja77
thanisa skrev:Kan lägga till att jag ikväll tänkte börja sticka en väska till mig som ska passa att ha till äiskääponcho.

http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 48&lang=se

så roligt att göra en egen väska till mig och det garnet har jag sticket en poncho i till dottern och det var snabbt och roligt att sticka med.
åhhh vad fint det kommer att bli..... *AVIS*
Jag har några ideer och tankar men vet just nu inte riktigt hur jag skall verkställa dem. Då jag är en total väsk-fetichist (elakt förtal av min man som hävdar att jag redan äger för många och absolut inte får köpa fler) så tänkte jag sy några till mig
(japp, kryphålet blev att han faktiskt bara förbjöd mig att KÖPA fler väskor...han sa inget om att köpa material och sy den...*fnissar upprymt* ) själv så får vi se vilken av dom som får flytta sedan .... om ens någon :roll:
*håller lätt maniskt fast i alla väskorna likt de lilla ekorren i "ice age" håller fast i sitt ekollon*

Bild
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu så :) Jag har också anmält mig.
Användarens profilbild
Av acand
vanja77 skrev: Jag har några ideer och tankar men vet just nu inte riktigt hur jag skall verkställa dem. Då jag är en total väsk-fetichist (elakt förtal av min man som hävdar att jag redan äger för många och absolut inte får köpa fler) så tänkte jag sy några till mig
(japp, kryphålet blev att han faktiskt bara förbjöd mig att KÖPA fler väskor...han sa inget om att köpa material och sy den...*fnissar upprymt* ) själv så får vi se vilken av dom som får flytta sedan .... om ens någon :roll:
*håller lätt maniskt fast i alla väskorna likt de lilla ekorren i "ice age" håller fast i sitt ekollon*

Bild
Jag känner igen mig - min man anser också att jag har alldeles för många väskor, han får medhåll av min mor :|
Användarens profilbild
Av solängel
Birka27
marcy
ernamalin
zmurfan
Hello
Humle
Stream
florin
Safireee
Kosmos
acand
sofiutane
Upia
thanisa
Anna
Josefina
Knyttet & K
vanja77
NeaVida ?
Smultronbarn
Carina80

Klart jag är med! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
kom lite fel...

Men kan fråga en sak. Storlek och färgskala på det man gör. Jag har ganska många olika ideér och det beror ju lite på vad den som man ska göra till helst skulle vilja ha. Vart skriver man önskemål? Själv tycker jag det ska bli spännande att se vad andra gör och alla storleker och typer är välkomna. :wink:
Användarens profilbild
Av Monique29
Får man se bilder på väskorna sen tro? :rodna:
Användarens profilbild
Av binaem
thanisa skrev:kom lite fel...

Men kan fråga en sak. Storlek och färgskala på det man gör. Jag har ganska många olika ideér och det beror ju lite på vad den som man ska göra till helst skulle vilja ha. Vart skriver man önskemål? Själv tycker jag det ska bli spännande att se vad andra gör och alla storleker och typer är välkomna. :wink:
Har man önskemål skrivs de i PM:et
Användarens profilbild
Av florin
Jag raderar mig från listan(har även pmat Birka27), hinner inte med detta byte tyvärr...

Birka27
marcy
ernamalin
zmurfan
Hello
Humle
Stream
Safireee
Kosmos
acand
sofiutane
Upia
thanisa
Anna
Josefina
Knyttet & K
vanja77
NeaVida ?
Smultronbarn
Carina80
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Asch! Jag kan inte motstå så jag blir med! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Birka27
marcy
ernamalin
zmurfan
Hello
Humle
Stream
Safireee
Kosmos
acand
sofiutane
Upia
thanisa
Anna
Josefina
Knyttet & K
vanja77
NeaVida ?
Smultronbarn
Carina80
McMorrigan
Användarens profilbild
Av zmurfan
Inser att jag har för många projekt som bara ligger så jag hinner inte vara med i väskbytet. Har raderat mig från listan. Birka27 jag skickar pm.

Birka27
marcy
ernamalin
Hello
Humle
Stream
Safireee
Kosmos
acand
sofiutane
Upia
thanisa
Anna
Josefina
Knyttet & K
vanja77
NeaVida ?
Smultronbarn
Carina80
McMorrigan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?