Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
AnKa skrev:Får jag fresta er höftbärare med en Mei Hip?
Bild
Men den ser ju inte så tokig ut faktiskt. Synd att man inte kan variera den på något sätt bara.
Användarens profilbild
Av sus
asa skrev:Skulle du kunna visa en bild där du bär på höften i Beco. Jag skulle så gärna se hur det ser ut.
I ergo tycker jag att det är hemskt obekvämt och krångligt men skulle gärna bära så om det gick.
Det här är den enda bildne jag har, den är väldigt bra på mig och Pelle, men man ser ju inte riktigt hur becon sitter på kroppen :wink:
Antar att du är med nyfiken på hur det ser ut på andra axeln...
Jag kan försöka ta en bild, men jag är urusel på att lägga upp bilder så jag lovar inget.
Bild
Användarens profilbild
Av sus
Groover skrev:Jag har en mei hip (man måste ju prova allt ;-)) och den används flitigt här hemma när mamman måste göra tråkiga saker som att laga mat, och lilleman vill vara i famnen.
Åhhh, Jag har sett dom men inte tyckt att det varit värt att köpa utan att prova. Nu måste vi nästan ses...
Användarens profilbild
Av Groover
asa skrev:
AnKa skrev:Får jag fresta er höftbärare med en Mei Hip?
Bild
Men den ser ju inte så tokig ut faktiskt. Synd att man inte kan variera den på något sätt bara.
Man kan faktiskt bära på ryggen med den också.
Användarens profilbild
Av Groover
sus skrev:
Groover skrev:Jag har en mei hip (man måste ju prova allt ;-)) och den används flitigt här hemma när mamman måste göra tråkiga saker som att laga mat, och lilleman vill vara i famnen.
Åhhh, Jag har sett dom men inte tyckt att det varit värt att köpa utan att prova. Nu måste vi nästan ses...
Jag "nästanbeställt" hur många ggr som helst från USA, men hejdat mig eftersom jag inte har vetat ngnting om den. Nu när den fanns att beställa från Sverige kunde jag inte låta bli iaf. :-)
Användarens profilbild
Av sus
Groover skrev:
sus skrev:
Jag "nästanbeställt" hur många ggr som helst från USA, men hejdat mig eftersom jag inte har vetat ngnting om den. Nu när den fanns att beställa från Sverige kunde jag inte låta bli iaf. :-)
Kan du ta med den om di kommer till spårvägsmuseet i dag? (har skrivit mer i träfftråden...)
Användarens profilbild
Av emelie
jag gillar att bära på höften.
I ringsjal blir det mest, nu för tiden, tidigare ofta i höftkryss.
Jag har inte orkat exprimentera med Ergon på höften än.

En Mei Hip hade ju inte varit så dumt.
Användarens profilbild
Av asa
Groover skrev:
sus skrev:
Nu måste vi ses så jag får prova den där!!!
Användarens profilbild
Av Sami
att bära på höften både med det ena och det andra. Jo jag bär nog rätt ofta på höften faktiskt... har ju en två åring som gärna är med och kollar på det mesta och vill ju oftast bäras bara korta stunder så då blir det på höften. men jag kan bära ganska länge på det viset... men byter gärna höft efter ett tag...

en kort vävdsjal är favoriten just nu!!!
Användarens profilbild
Av jag71
Ang Mei Hip så hoppade jag på en stackars kvinna som bar i en sån för några månader sen. Nu var hennes svenska inte den bästa (men tillräckligt bra för att kunna prata sjal och andra bärmojänger) hon talade om att den var enkel, smidig och hon fick inte ont av att bara bära med en sidan. (Eller så kanske hon bara sa så för att bli av med mig!? Jag såg henne passera bilen och insåg att jag inte kände igen bärdonet ordentligt så jag hoppade ur och sprang ifatt henne och frågade och tittade och kände och undrade. Ja, ja ibland gör jag dumma saker och jag tror att hon blev glad dels över att få öva svenskan (hon sa att det var väldigt få svenskar som pratade med henne så hennes svenska var "inte bra").
Ja det var ju bar ade tja gksulle skriva att den verkar vettig om man bär mycket på höften. Hon hade använt sin ända sen barnet vara några månader.
Användarens profilbild
Av emelie
Men var köper man den då?
Var finns den? :twisted:

Edit: Hittade!
Edit igen: Den räckte ju bara till 15kg :( Oliver väger redan typ 14.
:notes: till nästa barn..... om det blir nåt.
Användarens profilbild
Av soffan
emelie- fast de går ju upp rätt långsamt efter två :twisted: .
Flisan vägde 14kg då och typ 15 nu när hon är 3,5år (bara så du vet att du kommer kunna använda den ett tag :twisted: )
Användarens profilbild
Av Groover
asa skrev:
Groover skrev:
sus skrev:
Nu måste vi ses så jag får prova den där!!!
Vi får väl ta och ses då! :-)
Användarens profilbild
Av maxi
VAR VAR VAR köper man en mei hip :shock: ?

Groover: Gillar du den?
Användarens profilbild
Av Groover
maxi skrev:VAR VAR VAR köper man en mei hip :shock: ?

Groover: Gillar du den?
Jag har köpt min från edvina.nu (pekar mot högerkanten).

Ja, jag gillar den. (Men den hade varit ännu bättre om den hade haft ett lite bredare och mer vadderat midjeband, a la sele).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?