Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
snygg
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Oo, läcker! Jag som går här och hoppas få lite finansiering till en MT i födelsedagspresent ;)

Tyvärr är den nog aningens för dyr ändå...
Användarens profilbild
Av Sami
de är ju bara som test och inspiration egentligen och hur en meitai ser ut vet vi väl... eller skämt å sido jag ska se om en liten kusin är på humör i morgon för lite plåtande så kan vi få ett liveprov!!!

kan det smaka damerna????
Användarens profilbild
Av Helma
:vågen:
Användarens profilbild
Av AnKa
Sami skrev:de är ju bara som test och inspiration egentligen och hur en meitai ser ut vet vi väl... eller skämt å sido jag ska se om en liten kusin är på humör i morgon för lite plåtande så kan vi få ett liveprov!!!

kan det smaka damerna????
O, ja !!!!
så jag undrar om det månne kan duga med en lååång två åring så ska vi plåta med henne i morgon här...

Idag har jag vänt uppochner på hela storstugan... hmmm och varför jag nu gjorde det har jag glömt!!! men stökigt blev det.. så min snart 5 årige son sa mamma det är inte vi som ställt upp allt det här va?

hmmm nä mamma klarat helt själv!!! och sen spred det sig till ovanplan för jag skulle byta ett dator bord mot ett annat och det drar ju med si sådant som att man måste sortera papper och annat trams!!! från 4 år tillbaka.. suck så jag får ta nya krafter i morgon... för nu orkar jag inte mer... hihi

så ni får tåla er lite till ok??? jag vet att svaret är NEJ på den frågan men snälla????... i morgon eftermiddag lovar jag att det kommer upp ett par bilder!!!
Sami skrev:så jag undrar om det månne kan duga med en lååång två åring så ska vi plåta med henne i morgon här...

Idag har jag vänt uppochner på hela storstugan... hmmm och varför jag nu gjorde det har jag glömt!!! men stökigt blev det.. så min snart 5 årige son sa mamma det är inte vi som ställt upp allt det här va?

hmmm nä mamma klarat helt själv!!! och sen spred det sig till ovanplan för jag skulle byta ett dator bord mot ett annat och det drar ju med si sådant som att man måste sortera papper och annat trams!!! från 4 år tillbaka.. suck så jag får ta nya krafter i morgon... för nu orkar jag inte mer... hihi

så ni får tåla er lite till ok??? jag vet att svaret är NEJ på den frågan men snälla????... i morgon eftermiddag lovar jag att det kommer upp ett par bilder!!!
Vilket barn som helst duger, jag lovar :D
Men jobba inte ihjäl dig, jag kan nog ge mig till tåls :wink:
Användarens profilbild
Av korell
Åhh, det är ju perfekt! Livebilder :app:

Jag som precis börjat sälja av sjalar och grejer för att finansiera en MT :D
Står mellan marimekko och babyhawk.....

Bilder i denna tråden eller på hemsidan? Så att jag vet var jag ska rusa in när vi kommer hem från ett kalas imorgon em 8)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
oja, det vill jag se!

bokmärker och väntar... tålmodigt :lol:
Användarens profilbild
Av Sami
Tyvärr inte på krassin men på Oonan... Krassin är såld så jag har ingen klar av den här hemma men Oona går väl bra med väl??? det är den högra på denna bilden... (solen gör så att färgerna inte är så djupa som i verkligeheten får se om vi kan få till det lite bättre

Bild
Användarens profilbild
Av Sami
med en mycket lång två åring och ännu längre pappa!!!

Bild
Bild

Pappa är över 190 så mycket av remmarna går åt till att komma upp över axlarna så här har han bara knutit under rumpan! banden på just denna är 190cm så det är därför han inte har ett kryss under rumpan som han brukar ha på sin lilla dotter.
Dottern har för ovanlighetens skull armarna innanför vilket hon sällan har annars utan brukar ha dem lite hur som helst innanför har hon bara när hon ska mysa och det var det hon skulle med pappa här....
Senast redigerad av Sami den sön jan 27, 2008 14:23, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av emelie
Vilka snygga!
Allihop! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?