Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
Helt ovetenskapligt och fördomsfullt - jag tycker det verkar vara många sjalbärare, långammare, samsovare....osv som bor i Norrland! Är man mindre stressad och påverkad av västvärldsideal där kanske?! Själv är man förvisso skåning.. ;)
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag tycker "alla" är skåningar eller uppsalabor :roll:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Typ alla SjalBarnare bor i Lund :rock:
Användarens profilbild
Av Shasista
Jag tror också att det vimlar av sjalar i Norrland! :lol: fast jag tror egentligen att det vimlar av sjalar i Lund, Stockholm, Uppsala och Göteborg också. :roll: Jag får nog åka dit och titta lite om det är sant. :wink:
Användarens profilbild
Av november
Hehe ;)! Ovetenskapligt var det ja! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag tror att det babblas mest i skåne, gbg, sthlm mm.
Norrlänningarna är lite mer tystlåtna av sig.

Det är iaf min teori.
Användarens profilbild
Av sanna73
Fast norrläningarna verkar träffas mest, så jag antar att dricker kaffe på fat och klämmer på sjalar under tystnad mest :lol:
Av Enid
I norrland (eller iaf i Luleå) ser man MÅNGA fler sjalar på stan än någon annan stans i landet jag besökt sen jag blev medveten om det där med sjalar. Så jag är övertygad om att hela norrland är fyllt av underbara goa nära sjalmammor och pappor ;)

Här i Vasastan har jag nog bara sett sjalande människor på sjalträffar, förutom en Ergo EN gång.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Skorpan081 skrev:
sanna73 skrev:Jag tycker "alla" är skåningar eller uppsalabor :roll:
Precis, eller göteborgare ;-).
Ja, det är sjukt många göteborgare här i förhållande till hur sällan man ser en sjal på stan i Göteborg. (Eller så är jag blind, jag vet inte.)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?