Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag håller på och försöker välja elastisk sjal. Det är ju i stort sett omöjligt!! :?

Finns det något bra ställe i Stockholmstrakten dit man kan åka och klämma och känna på elastiska sjalar? Helst vill jag ju kunna jämföra så många som möjligt samtidigt...
Användarens profilbild
Av marlene
babyboden.nu har ju återförsäljare i stockholm, annars kan du väl tvinga stockholmarna att ha en träff snart och ta med sina elastiska sjalar :lol:
Användarens profilbild
Av Bella
marlene64 skrev:annars kan du väl tvinga stockholmarna att ha en träff snart och ta med sina elastiska sjalar :lol:
Tanken har slagit mig. :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tror faktiskt att http://www.babydesign.se har flest. Tror att hon har någon som inte finns upplagd i shopen ännu. Babybundler, Hug a bub och en som heter Kari me Ring henne och fråga. Hon har ju sin butik i Västerås men...
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att de olika elastiska sjalarna är ganska likvärdiga, så det är nog ingen risk att du köper "fel sjal".
Användarens profilbild
Av Bella
Stort tack, Helena!
Det var nog det bästa jag kunde få höra. Är ju lite småskakis efter att ha köpt en EllaRoo (förmodligen...) i tron att det var en Stork.
Användarens profilbild
Av Helena
Babybundlern och Moby Wrapen är ju ungefär likadana efter vad jag hört.
Pikku-ruun är kortare än Babybundlern och Moby Wrapen och kanske inte räcker till att knyta på magen ifall man är lite större.
Hug-a-Bub skiljer sig från de andra genom att den är lite smalare och kanske lite behändigare (och mycket dyrare) men enligt vissa ger den inte riktigt lika bra avlastning, eftersom man inte kan bre ut tyget över axlarna lika mycket. Men Hug-a-Bub kan vara ett bra alternativ ifall man får barn på sommaren eftersom den är svalare.
UBW är väl lite annorlunda, ännu mer elastisk och fästs med ringar istället för knut. Har hört talas om att UBW passar bäst för riktigt små bebisar, sen kan det bli lite för mycket svikt och gungigt eftersom den är så elastisk.

Jag tror att du enkelt kan sälja din Ella Roo (ifall du inte vill ha den kvar), det är många som letar efter sommarsjalar verkar det som.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?