Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mélusine
Hej, jag har sytt en vacker, blå långsjal och jag undrar om man kan knyta på något sätt så att barnet ligger ner.

Jag har en mycket stadig fyramånaders klimp.
Användarens profilbild
Av verre
vagga..tror jag att den heter kolla på start sidan på knyta-->>trikå där finns den..
Användarens profilbild
Av Mélusine
Kan man använda den även om det inte är en trikåsjal?
Användarens profilbild
Av verre
jag har aldrig provat så jag vet inte (A vägrade "vaggan" redan i trikån) men jag tror väl att det ska gå... :roll: :hmm:
Användarens profilbild
Av Mélusine
Okej, tack ändå! Jag ska prova i morgon.
Användarens profilbild
Av verre
så här står det.....
Långsjalen är en sjal som består av ett enda långt tygstycke. De kan vara sydda i olika sorters tyg, men vanligvis är materialet av ett lätt elastiskt bomullstyg. Långsjalen är den mest flexibla sjalen och kan knytas på olika sätt. Barnet kan bäras på magen, ryggen och höften, man kan bära med tyget över ena eller båda axlarna. I en långsjal kan barnet bäras från det att de föds (passar även prematurer) och tills barnet är så stort så att man inte längre orkar bära barnet. Man kan även bära tvillingar i en långsjal. För den ovane bäraren kan en del knytningar kännas lite knepiga att få till, men när man väl lärt sig så är sjalbärande svårt vanebildande.
....på

http://www.alternativ.nu/attbarabarn/sjalar.htm#lång
Senast redigerad av verre den fre jan 25, 2008 01:21, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?