Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
verre skrev:Visst är de bra! Men knytinstruktionerna som kom med i början var urusla, så det var många som inte fick till det. Och då trodde många att det bara fanns de bärsjalarna. Nu är knytinstruktionerna mycket bättre, men jag tycker fortfarande inte att det är den bästa sjalen till nyfödd. Och det är garanterat den svåraste sjalen att få till bra med nyfödd! Till lite större barn, som kan sitta stadigt själv, tycker jag att den är toppen ( liksom alla andra korta, vävda bärsjalar av samma modell). Jag tycker en sån sjal avlastar bättre än en ringsjal och jag har använt den mycket. Men som gåva i en bag till nyblivna föräldrar är den väl inte optimal, i alla fall om man inte får hjälp att använda den.Alven skrev:
... men är det en bära barn-sjal? Frågan är om det i så fall inte gör mer skada än nytta för sjalbärandet...![]()
![]()
är dom inte bra???
Ingrid skrev:jaha!verre skrev:Visst är de bra! Men knytinstruktionerna som kom med i början var urusla, så det var många som inte fick till det. Och då trodde många att det bara fanns de bärsjalarna. Nu är knytinstruktionerna mycket bättre, men jag tycker fortfarande inte att det är den bästa sjalen till nyfödd. Och det är garanterat den svåraste sjalen att få till bra med nyfödd! Till lite större barn, som kan sitta stadigt själv, tycker jag att den är toppen ( liksom alla andra korta, vävda bärsjalar av samma modell). Jag tycker en sån sjal avlastar bättre än en ringsjal och jag har använt den mycket. Men som gåva i en bag till nyblivna föräldrar är den väl inte optimal, i alla fall om man inte får hjälp att använda den.Alven skrev:
... men är det en bära barn-sjal? Frågan är om det i så fall inte gör mer skada än nytta för sjalbärandet...![]()
![]()
är dom inte bra???
verre skrev:jag hoppas att alla får hjälp med att knyta. men jag tror nog att vi kommer se en och annan sådan sjal på tradera...Det tror jag med! Men vad gör väl det
Ingrid skrev:Fast marknaden borde vara ganska liten för en sjal med texten "Det bär sig med barn i Smedjebackens kommun"verre skrev:jag hoppas att alla får hjälp med att knyta. men jag tror nog att vi kommer se en och annan sådan sjal på tradera...Det tror jag med! Men vad gör väl det?
aha skrev:Ha, ha! Men är det ett påsytt märke går det säkert enkelt att sprätta bort.Ingrid skrev:Fast marknaden borde vara ganska liten för en sjal med texten "Det bär sig med barn i Smedjebackens kommun"verre skrev:jag hoppas att alla får hjälp med att knyta. men jag tror nog att vi kommer se en och annan sådan sjal på tradera...Det tror jag med! Men vad gör väl det?
aha skrev:Ingrid skrev:Fast marknaden borde vara ganska liten för en sjal med texten "Det bär sig med barn i Smedjebackens kommun"verre skrev:jag hoppas att alla får hjälp med att knyta. men jag tror nog att vi kommer se en och annan sådan sjal på tradera...Det tror jag med! Men vad gör väl det?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?