Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
ÖÖH Symaskin?
Skämt åsido Elna är ett hyfsat stort märke även om jag aldrig hört talas om det innan jag började leta maskin. Symaskins affären längst ner på allégatan säljer bla elna du kan ju alltid titta in där om du inte får några svar här.
Användarens profilbild
Av funshine
ps jätteplus för knälyften. Jag kan inte leva utan min.
Användarens profilbild
Av Panakeia
funshine skrev:ps jätteplus för knälyften. Jag kan inte leva utan min.
öhh?

va e det? jag har snart levt 23 år utan en sånn
Användarens profilbild
Av Amiechan
Elna är en bra maskin - min mor och min moster hade båda elnor och de höll otroligt länge (och de sydde båda mycket. Jag tror mostern hade sin 20åriga Elna de första 3-4 åren hon var sömmerska på heltid också).

Knälyft antar jag är för att lyfta pressarfoten utan att behöva pula in handen under/bakom maskinen. Låter väldigt praktiskt!
Användarens profilbild
Av funshine
metallpinnen som sticker ut höjer pressarfoten, så då har man båda händerna över till att justera tyget med.
Visste inte heller att man behövde en förrän jag fick prova sambons mormors trampmaskin. Det var faktiskt ett av kraven när jag köpte en egen maskin.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?