Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
På öppna förskolan är det en hel del småbarnsmammor med bebisar och många bär i BB-sele. När jag knyter in Lisan i sjalen säger de alltid att det ser så mysigt ut, men krångligt :roll: Jag säger att de gärna får prova, men då ser de lite villrådiga ut och säger att de klarar sig bra med selen.

Frågan är nu om jag helt sonika ska ta med mina bärdon nästa gång och låta dem klämma lite. Jag har ju redan fått en att sy en MT :roll: :lol: Jag tänkte bara så att de får känna på att sjalmysa med bebis som sitter i en trikåsjal, vem vill missa det liksom :D

Är det för påfluget?
Användarens profilbild
Av Nira
Kör hårt säger jag som också gillar att sjalmissionera.
Jag och min lokala sjalkompis tog med allt vi hade till babysången och bara visade. Det funkade jättebra och det var flera som blev intresserade. Jag fick köpa en patapum här till en av tjejerna och hon älskar den (hon hade BB förut) :D

Jag tror att man måste fråga direkt "vill du att jag visar dig" eller liknande. Folk är så blyga och tror inte att dom klarar av det.

Nu är vi iofs ganska förskonade från BB men jag tror som du att om dom bara får känna skillnaden så kan man inte motstå sjal.
Av eamane
Jag har haft sjalvisning på våran ÖF och sålt flera sjalar till folk där och fått några andra att köpa ergo istället för sina BB och liknande. Jag "hoppade" även på en tjej på stan som nu alltsomoftast ses med sin son i en ergo.
Användarens profilbild
Av zingo
Har nästan alltid ett extra bärdon med till Öppnis ifall någon vill prova ! Å flera har gjort det,provat alltså å en har fixat egen sjal !
Användarens profilbild
Av Nira
Idag var jag sådär jobbig igen... resultat? Ett nytt sjalbarn! :D Mamman skulle på mc-mässa med BB :shock: nu blir det med Ellaroo istället :vågen:
Användarens profilbild
Av Helma
Nira skrev:Idag var jag sådär jobbig igen... resultat? Ett nytt sjalbarn! :D Mamman skulle på mc-mässa med BB :shock: nu blir det med Ellaroo istället :vågen:
:tumup: Imorgon ska jag missionera lite tror jag :lol:
Användarens profilbild
Av Nira
Ja det är ju så roligt också, när dom liksom inser att "wow, vad skönt det är" och "ja det var ju inte så svårt" eller "oj vilken skillnad mot BB" eller nåt annat positivt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?