Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bergjonna
Vill ha en ekologisk sjal till kommande bebisen. Någon som haft Babydesign Eco-Wrap 4,8 m till nyfödd, tänker på att den är vävd och inte elastisk?
Användarens profilbild
Av Nova
bergjonna skrev:Vill ha en ekologisk sjal till kommande bebisen. Någon som haft Babydesign Eco-Wrap 4,8 m till nyfödd, tänker på att den är vävd och inte elastisk?
I denna tråd står det en del om den sjal du frågar om,
Babydesigns Eco-Wrap.

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Kanske kan du ha någon nytta av informationen här?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Tanken är att eco-wrap ska vara en vävd sjal som fungerar extra bra till nyfödda, eftersom den är lite smalare. Många använder en bred vävd sjal dubbelvikt till nyfödda har jag förstått, och då blir det onödigt varmt och tjorvigt. Jag föredrog själv helt klart att använda vävd sjal till min son när han var nyfödd, dels för att avlastningen är så mycket bättre, vilket man känner av om man vill kunna bära flera timmar i sträck och har dålig rygg som jag, men också för att det är så himla mycket smidigare att amma i vävd sjal.

Det senaste året har det blivit en väldig övervikt mot att alla köper trikåsjal till sina nyfödda. Verkligen inget ont om trikåsjalar, de är jättemysiga, mjuka och smidiga, men det är synd att inte fler överväger att använda vävd sjal till nyfödda. Just av de skälen som jag angav här uppe. Så det kunde gärna betonas mer hur praktiskt det är med vävd lång sjal till nyfödda också! Dessutom har jag en, ännu inte vetenskapligt belagd, tanke om att just tack vare att de vävda sjalarna är stadigare, så ger de ännu bättre stöd och stadga åt det lilla nyfödda barnets ganska svaga rygg. Så upplevde jag det de första sex veckorna när jag bar i alla fall.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?