Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Frugan
Har bestämt mig för att göra ett nytt försök med att bära sonen i sjal. =)
Köpte mig en ringsjal när han föddes, vilket jag aldrig egentligen fick till bra, så den ligger i skåpet och skräpar.
Införskaffade mig dessutom en bärsele (ergonomisk sak) som jag fick uppsydd, men inte heller den fick jag kläm på. Så den gjorde jag mig av med.

Nu vill jag testa detta igen.
Sonen väger lite över 8kg, jag är ganska liten och får lätt ont i ryggen, men tänker att med rätt sjal ska väl även jag kunna bära mitt barn.
Han är dessutom en liten kille som gärna vill vara nära. =)

Vill gärna ha råd och förslag vilken som skulle passa och var man får tag i en snygg.
Vill helst ha något som inte är för krångligt att knyta. Vill även att sambon lätt ska kunna ta över om man tex är i stan.
Sen vore det ju bra om det finnsnågon som man kan börja använda redan nu, under div tjocka jackor. =)
Användarens profilbild
Av jag71
Ja du... det är ju en smaksak vilken man tycker är lättknuten och enkel.
Idag kan jag knyta upp skrutt i nästan vadsom helst bar adet går runt oss så att säga men då har vi ju burit en del. Finns det någon sjalträff du kan gå på eller någon bärsjalsambassadör i närheten? Det bästa är ju alltid att prova först så man vet ungefär hur dem känns. Annars så välj en sjal du tycker är vacker och kan tänka dig att använda. Jag tycker bäst om min Hoppis, den är lagom bred och innte allt för kall så här på vintern. PÅ sommaren så är mimmiskrinklade min favorit men om du har ryggproblem så kanske det inte är så där jättesmart även om inte jag märker någon stor skillnad i avlastning.

Hoppas du hittar en underbar sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?