Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rutan
Har idag träffat en pytteliten ny bekant:-)

jag hade den ärofyllda uppgiften att visa föräldrarna omslutet kryss med grodbäbis i:-D

Men de är ju så små och han gled lite hit o dit......är det ok om de inte sitter helt rakt?

Ok att benen/fötterna är utanför krysset?

Något särskilt man ska tänka på då de är så pyttesmå??

Tacksam för all feedback...detta är föräldrar som sett fram emot att bära så jag vill att det ska kännas bra för dem!
Användarens profilbild
Av Nira
Det är nog inte så dumt om hela bebis är innanför, iallafall i början.
Det som jag tyckte var svårast var att knyta tillräckligt hårt, när man knyter på sig sjalen ska den sitta ordentligt tajt (nu pratar jag trikåsjal förstås). Om den sitter tillräckligt tajt så hamnar bebis mer rätt av sig själv lixom, det är lättare att sätta bebis rätt och bebis stannar kvar i rätt position.

Och rakt... ja om det inte är vagga förstås så tycker jag att det blir bäst om bebis är ganska rak.

Att tänka på... hmmm... det kan ju vara bra att veta att det går bra att sova med sjal på (har vi provat några "omöjliga" nätter).
Man kan prova att amma i sjal om man vill.
Sen är bebisar olika, somliga gillar inte vagga alls, min son vägrade, andra vill ha benen utanför fort, andra vägrar ha huvudet innanför. Man får känna av läget helt enkelt och inte ge upp. :D

Och så kan man gå på bärsjalsträff och träffa andra trevliga människor som gillar att ha sina barn nära, och som har massor av samlad erfarenhet att dela med sig av, både av knytningar och annat klokt. :D
Användarens profilbild
Av Sanfora
Men åh, jag är ledsen att jag inte kunde gå idag! Finns det möjlighet igen i veckan? Jag vill gärna hjälpa till och jag bor ju precis här!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?