Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Suie
Hej!

Jag är helt ny på sajten, men har redan lusläst alla omdömen om olika sjalar. Väntar mitt första barn (är 4 dagar över tiden...) och vill gärna bära den lilla så mycket som möjligt.

I tidningen Mama såg jag en annons för en sorts ringsjal/sele som heter "Huggababy" (återförsäljare www.saltsolutions.se ), men jag hittar inget om den på den här sajten.

Är det någon som vet nånting om denna? Är den bra?

/Suzanne
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har inte provat just den, men det är ju en ringsjal (dessutom DYR) och en sådan avlastar inte fullt lika bra som en långsjal. Jag skulle hellre rekommendera dig att satsa på en långsjal (typ moby wrap från Stellaris för 390:-) och en billigare ringsjal (www.babyboden.nu har Nova för 399:-) så har du allt du behöver. :)
Användarens profilbild
Av sus
Instämmer helt i det som Kristina säger, men vill dessutom tillägga att väldigt få små bebisar verkar trivas med att liggs i en ringsjal och de är inte stadiga nog att sitta upp i den så jag skulle rekomendera en långsjal i bärjan särskilt om du vill bära mycket
Av Suie
Tack så mycket för svar! Det är verkligen ovärderligt att få hjälp när man aldrig testat sjalar förut. Jag hade t ex ingen aning om att små barn kanske inte alls gillar att ligga ner i ringsjalen.

Nä, det blir nog ingen Huggababy... fast den där Ringo verkar ju alla gilla skarpt... också lite dyr dock.

Nu har vi äntligen fått vår lilla dotter, och när jag skriver detta ligger hon i vagga i en Pikku Ruu som vi fått från hennes faster o farbror (själva stolta ägare till en sk. "storch"). Funkar riktigt bra, faktiskt!

/Suzanne
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Suie skrev:Nu har vi äntligen fått vår lilla dotter, och när jag skriver detta ligger hon i vagga i en Pikku Ruu som vi fått från hennes faster o farbror (själva stolta ägare till en sk. "storch"). Funkar riktigt bra, faktiskt!
Grattis till lillatjejen! :lol:

Så bra att det ordnade sig med en sjal tillslut (alltid bra med farbror och faster :wink: ) Hoppas ni blir nöjda med den! (sjalar är ju fantastiska! önskar jag hade funnit dem tidigare... :wink: )
Användarens profilbild
Av April
Grattis till er lilla tjej!

Åhh, vad mysigt... bebis+trikåsjal = *drömmer mig bort* :wink:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?