Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Jag saknar både mitt Norrsken och min BB-sling :?
Användarens profilbild
Av Lumlum
Hmm. Jag har inte bestämt mig för om jag ångrar att jag sålde min indio himbeer. Den var jättesnygg och supermjuk och i alla avseenden helt perfekt, men bara inte "jag".

Jo, kanske lite... :roll:
Användarens profilbild
Av mian
Jag saknar min oliva skrynkelgås :( Jag sålde den för att den var så lik Panaman i färgen och för att jag hade en aubergin gås. Så den kändes överflödig. Men bara för att jag har en grön sjal och en aubergin gås har jag ju ingen grön gås. . Jag vet inte riktigt hur jag tänkte där :roll:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Min azurblå skrykelgås - så jag får nog skaffa en annan skrynkelgås :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag ångrar såååååå att jag sålde min mjuka sköna lurviga INKA! :heart:

Fast det är bra att den har fått ett nytt hem här i Umeå så jag kan komma åt att klämma lite på den när vi har träffar.

Men jag kände att jag klarar mig inte utan en INKA så jag köpte en ny. Fast den var för ny och för stel så då gjorde jag ett byte här på sjalbarn så jag fick tag på en som var lite mjukare och lite mer luden.
Så nu är jag kär i min INKA igen. :)
Av sjaltokan
Nej men jag har bara sålt två,

en hoppediz havanna- blev inte kompis med färgen helt
en easycare lava- kände att den inte blev använd då jag har svårt att knyta på magen med raka ändar.
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Jag ångrar lite att jag sålde min tomat-granat. Jag fattade inte hur bra den var. Fast jag var inte riktigt nöjd med färgen, och den var egentligen lite för kort. Men så fort jag blir rik (nästa månad till exempel) ska jag köpa mig en indio eller wellen i rätt längd och fin färg.
Användarens profilbild
Av Ester
min skrynkliga oliv-gås som Clifford hade ett tag...

sen alla solar och eldar och norrskenar och lavor och ergosar denimer och min vinröda babybundler som jag bar alice i som bebis och så hoppen Panama..och beco kimono-cathedral som bor hos mie

jag borde nog inte sälja nåt utan samla så skulle jag inget sakna.. :roll:
Av Aelia
Hmm, nja, tror inte det :roll:
Säljer inte så många
Användarens profilbild
Av lotti
Har bara sålt tre men jag saknar min Inka....vet att den har det bra men den hade jag gärna haft kvar!!! :wink: :? :(
Användarens profilbild
Av Alven
Jag saknar min allra första vävda, en Ullistork. Fattar inte vad jag tänkte med där. Men den hamnade hos exiteme. Sen ville jag ha en ny stork, köpte en leo men den var inte perfekt. Efter en del köpande och säljande hittade jag till slut min didy björn, och vis av erfarenheten kommer den att få stanna tills jag får barnbarn, minst.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tyche skrev:
Eld77 skrev:
Knyttet & K skrev:
Tyche skrev:JAAAA!!
Herregud, jag sålde min leo turkis för läänge sen och det ångrar jag firtfarande :cry:
VAD tänkte jag??
Ja, den ångrar jag ibland att jag sålde vidare (jag är rätt säker på att det var mig du sålde den till). Den var så väldigt mjuk och fin.
Och du Knyttet sålde den till mig, som fann den underbar men för lång... :loving: Jag vet inte var den finns nu. :?
Den är nog hos någon som är helt kär i den :loving: för så mjuk som den var kan man inte bli annat :lol:
Kan det vara den som bor hemma hos mig nu kanske? För den är jättemjuk , gosig och välanvänd. Har även bott hos anx som köpt den av Tisse och sen vet jag inte mer :D
Användarens profilbild
Av lindamarie
Ja *suck* min Timbuktu åhh :purskis: och min Anna....
Hur kunde jag??
:roll:
Av tumbler
Nä, jag har bara sålt två Hoppedizer och jag är så nöjd med dom två sjalarna jag har nu. Det skulle vara av nostalgiska skäl då, men na¨r jag nu tycker bättre om min inka och min lollipop, så är det inget att gråta över. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?