Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marcy
sacha42 skrev:
Jennelii skrev:
marcy skrev:Jag saknar min didy wellen silber. Fast jag vet ju att den mår bra hos Jennelii om hon har kvar den förstås.. :roll:
Ja det har jag men den åker vidare ikväll :purskis:
till mig :D
Kanske du kan höra av dig till mig när du tröttnat på den dårå? :hello:
Användarens profilbild
Av sacha42
marcy skrev:
sacha42 skrev:
Jennelii skrev:
marcy skrev:Jag saknar min didy wellen silber. Fast jag vet ju att den mår bra hos Jennelii om hon har kvar den förstås.. :roll:
Ja det har jag men den åker vidare ikväll :purskis:
till mig :D
Kanske du kan höra av dig till mig när du tröttnat på den dårå? :hello:
:notes: ska försöka komma ihåg, med mitt taskiga minne.
Användarens profilbild
Av Elin G
Min vinröd-gröna girasol skulle jag inte ha nåt emot att ha kvar. Fast jag har ju redan sjalar så det räcker :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
Njae inte så mycket att jag kommer ihåg det. Får se på onsdagkväll efter att min Sydney blivit såld! :lol:
Användarens profilbild
Av Måsen
Både ja och nej.
Jag hade en körsbärsgås som jag tyckte var lite för kort så den sålde jag. Jag hade ju tänkt att efter ett tag köpa en likadan men med en mer passande längd. Inte visste jag då att det skulle bli omöjligt att få tag på en! :x
Men å andra sidan, om jag hade behållit den jag hade så hade jag kanske inte tyckt om den så mycket. Det är ju lättare att längta efter något man inte kan få liksom. :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Min Didy Wellen Granat är nog den enda som jag saknar. Jag tror att den såldes till Axels mamma. :hmm: En sån kommer jag att köpa igen!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag hade en skrynklig aubergine gauze också. När jag ser andra sådana suktar jag efter en igen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag sålde min Easy lagun, som var den första sjalen jag köpte här på sb (av fantasiflickan tror jag :roll: )
Den var otroligt mjuk och go, men eftersom jag inte är en easymänniska så fick den åka i ett svagt ögonblick :?
Men så insåg jag hur snygg och go den var och annonserade efter en ny och då fick jag tillbaka min gamla - så den lär jag nog inte sälja igen :loving:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har nog inte riktigt saknat en sjal jag sålt men Skrutt har. Han grät när norrskenet såldes (han blev lite gladare när jag sa att ett annat barn skulle få bli buren i den) sen så har han haft lite små svårt att slita sig från några andra sjalar så nummera smusslar jag ut dem som ska vidare.
Användarens profilbild
Av sanna73
jag71 skrev:Jag har nog inte riktigt saknat en sjal jag sålt men Skrutt har. Han grät när norrskenet såldes (han blev lite gladare när jag sa att ett annat barn skulle få bli buren i den) sen så har han haft lite små svårt att slita sig från några andra sjalar så nummera smusslar jag ut dem som ska vidare.
Stackars Skrutt :heart:, klart man gråter när mamma säljer av barndomens trygghet och mys :wink:
Användarens profilbild
Av annalys
Nej - men det är nog bara två jag sålt :hmm:

Rebozon var väldigt snygg, men jag gillade inte kvaliten (fast idag skulle jag nog behålla den, jag har så mycket så varför sälja en?)

Didymos valde jag för tråkig färg (vinröd) och jag gillade inte riktigt kvaliten, lite sträv (onött) och lite vass fåll. Nej, den vill jag inte ha.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Tyche skrev:JAAAA!!
Herregud, jag sålde min leo turkis för läänge sen och det ångrar jag firtfarande :cry:
VAD tänkte jag??
Ja, den ångrar jag ibland att jag sålde vidare (jag är rätt säker på att det var mig du sålde den till). Den var så väldigt mjuk och fin.

Jag ångrar lite att jag sålde min Easy Norrsken. Jag trivdes aldrig riktigt med den när jag hade den, men saknar den ändå.
Användarens profilbild
Av Eld77
Knyttet & K skrev:
Herregud, jag sålde min leo turkis för läänge sen och det ångrar jag firtfarande :cry:
VAD tänkte jag??
Ja, den ångrar jag ibland att jag sålde vidare (jag är rätt säker på att det var mig du sålde den till). Den var så väldigt mjuk och fin.

Jag ångrar lite att jag sålde min Easy Norrsken. Jag trivdes aldrig riktigt med den när jag hade den, men saknar den ändå.
Och du Knyttet sålde den till mig, som fann den underbar men för lång... :loving: Jag vet inte var den finns nu. :?
Av Tyche
Knyttet & K skrev:
VAD tänkte jag??

Visst var det dig jag sålde den till. Visst var den alldeles underbart mjuk? Best ever!
Av Tyche
Eld77 skrev:
Knyttet & K skrev:
VAD tänkte jag??

Och du Knyttet sålde den till mig, som fann den underbar men för lång... :loving: Jag vet inte var den finns nu. :?
Den är nog hos någon som är helt kär i den :loving: för så mjuk som den var kan man inte bli annat :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?