Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Hur gör ni när ni ska ta med er sköt- och matprylar? Alltså Ergon har ju piffiga extraryggsäckar å så... Men om man bär sitt barn i sjal på ryggen och vill ha med sig saker...? Jag vill ju inte att avlastningen jag får av sjalen skall stjälpas för att jag bär det övriga bagaget fel...

Låter jag förvirrad eller fattar ni? :? :)

Kort och gott: hur gör ni?

Tacksam för beprövade tips! :D
Användarens profilbild
Av verre
jag bär på mage fortfarande, och då har jag ofta ryggsäck eller så har jag en handväska med låååååångt axelband så själva väskan hamnar mellan A´s ben...

om jag ska ha med mig massa skaer eller handla så har jag dramaten..

jag vet inte hur jag ska göra när jag ska bära på ryggen..
Användarens profilbild
Av jag71
Använder vagn till alla saker? :lol: Gjorde jag faktiskt med Skrutt från början. Hade vagnen med som väskhållare och att dra hem matkassar i.
Användarens profilbild
Av tesoj
Jag har oftast vagnen med mig också. Har jag inte den med så har jag en Hammock-bag med mig där jag rymmer alla sköt-grejer, alternativ en liten ryggsäck som jag har på magen. (Bär mest på ryggen numera.)
Användarens profilbild
Av sanna73
Till slut föll jag till föga och köpte en Hammock-bag och det funkar bra för mig.

Har jag min stora kan jag hänga den över både A och mig,
har jag den lilla hänger den på ena axeln och konstigt nog hänger den kvar :hmm:
Användarens profilbild
Av schmut
hammockbag som innehåller allt från blöjor till mat och extragrejer.
olika hammockbags väntar beroende på vad jag ska göra.
regnar det så ligger allt i en plastpåse innuti bagen
Av surftrollet
Jag tycker inte taiväska funkar när jag bär på ryggen, men jag har en liggande i skötväskan för de tillfällen jag behöver bära mer saker.

Min skötväska är en variant på den här: http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/mybag.html
...lite modifierad, och med tryckknappar på axelremmen så att jag kan svepa den om mig + barn på ryggen och knäppa efteråt.
Av Sofie
Mitt tips :banta bagaget!
Jag har oftast bara med två-tre blöjor utöver plånbok och mobil. Vatten och papper finns ju alltid på toaletter och mat äter vi samma W och jag...
Vad med behöver man?
Användarens profilbild
Av sacha42
thaiväska
Användarens profilbild
Av lotti
Hammockbag eller liten ryggsäck!!! :D
Av Clementin
För mig har det alltid funkat att ha en vanlig axelväska slängd över både mig och Y. Ska köpa en riktig skötväska den här gången, för alla smarta fack och skötdynans skull, och det blir axelväskemodell nu med. :)
Användarens profilbild
Av Erica74
Ursäkta om jag frågar men vad är hammockbag och thaiväska?? :hmm:
Användarens profilbild
Av solängel
En sån här "tantväska" på hjul är rätt bra också. Ni vet, en sån som äldre damer går och handlar med... finns väldigt snygga och häftiga sådana nu.

Jag använde den mycket förra sommaren och hösten. Speciellt bra om man går på stan och ska handla något också. Bära Martina kan jag nämligen göra, rätt länge till och med, men att bära något mer (typ en tung axelväska/thaiväska) gör att det blir snedbelastning och jag får jätteont...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?