Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Dottern gillar hjärtan just nu och jag köpte en pippi-tröja i rött med vita hjärtan på. Den ÄLSKAR hon, så nu funderar jag på att göra fler saker med hjärtan på, men jag hittar inget bra tyg.

Någon som har sett något??

//Kaja
Användarens profilbild
Av marcy
Jag har röd trikå med STORA hjärtan, frågan är om det blir bra som barntyg, eller om man inte ens ser hjärtana. :roll:
Användarens profilbild
Av florin
marcy skrev:Jag har röd trikå med STORA hjärtan, frågan är om det blir bra som barntyg, eller om man inte ens ser hjärtana. :roll:
Det tyget är ju underbart Sandra!!!! Klart det passar på barnkläder, speciellt på en klänning eller tunika :heart:
Användarens profilbild
Av Kaja
marcy skrev:Jag har röd trikå med STORA hjärtan, frågan är om det blir bra som barntyg, eller om man inte ens ser hjärtana. :roll:
Oj. Det tänkte jag inte ens på. Jag har ett vitt med lila och gröna hjärtan på. Men, jag tänkte mig mer något med 3x3 cm stora hjärtan på ganska tätt...

Du har ingen bild på det??

//Kaja
Användarens profilbild
Av marcy
Jo det har jag faktiskt.

Bild

MEN jag är inte säker på om jag är redo att släppa det dock. Trots att det har mognat i över 2 år. :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Kaja
marcy skrev:Jo det har jag faktiskt.

Bild

MEN jag är inte säker på om jag är redo att släppa det dock. Trots att det har mognat i över 2 år. :roll: :oops:
Hi hi. Vet vad du menar. Jag har massor med tyger som jag gillar att klappa lite på, fast jag fortfarande inte har haft hjärta att sätta saxen i det.

Men åååååååååååååååh vad fint :heart: :heart: :heart: :heart: Skulle du få för dig att sälja det så är jag APSELUT spekulant. Du kanske har något annat som du vill ha hellre än detta??? Finns lite att välja på i tyghyllorna här...
//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?