Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Men varför läste jag denna tråden, jag ahde ju inte en aning om att det fanns en ny sådan här sjal.......och jag som älskar rött.........suck.....dyr vill ha, *skriver-ett-långt-brev-till-tomten-och-förklarar-läget"
Användarens profilbild
Av emmahawk
ok, det här lägger till ytterligare ett argument för dem som himlar med ögonen och undrar om vi inte kunde tänkt på det stackars barnet och planerat bätter än att det skall födas så nära jul och dessutom för all framtid vara traumatiserad av att alltid vara yngst osv...vi borde dessutom ha tänkt på att det kunde ha fått välja på fler sinofärger typ krustistel eller den orangea.... :lol: Nästa barn skall planeras in så att alla sjalfärger hinner komma ut i god tid :lol:
Men det får kanske bli blå då denna gång (ok, super i-landsproblem!) :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
emmahawk skrev:ok, det här lägger till ytterligare ett argument för dem som himlar med ögonen och undrar om vi inte kunde tänkt på det stackars barnet och planerat bätter än att det skall födas så nära jul och dessutom för all framtid vara traumatiserad av att alltid vara yngst osv...vi borde dessutom ha tänkt på att det kunde ha fått välja på fler sinofärger typ krustistel eller den orangea.... :lol: Nästa barn skall planeras in så att alla sjalfärger hinner komma ut i god tid :lol:
Ja det är mycket man ska tänka på när barnen ska planeras :lol:
Användarens profilbild
Av johanna
emmahawk skrev:ok, det här lägger till ytterligare ett argument för dem som himlar med ögonen och undrar om vi inte kunde tänkt på det stackars barnet och planerat bätter än att det skall födas så nära jul och dessutom för all framtid vara traumatiserad av att alltid vara yngst osv...vi borde dessutom ha tänkt på att det kunde ha fått välja på fler sinofärger typ krustistel eller den orangea.... :lol: Nästa barn skall planeras in så att alla sjalfärger hinner komma ut i god tid :lol:
Det är väl ganska fånigt att ifrågasätta när barn ska födas? Det är väl inget man kan planera sådär alldeles lättvindigt, menar jag...eller planera kan man väl, sen att det inte blir som man tänkt är ju en annan sak :D Det här med sjalfärgerna är i så fall ett betydligt större problem. :lol:

Min hypotetiska Sino skulle nog vara röd tror jag. Fast å andra sidan hade jag ju bestämt att jag skulle ha en röd trikåsjal och nu sitter jag här med en vit Kari-me... :roll: Tappade modet på målsnöret :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Haha, det låter som mig, vill ha alla de vackra färggranna sjalarna och vad har jag hemma......ja havsäv på ringo, stjärntecken, bebina och marinblå moby.....det sprakar inte direkt om dessa:-)
Men blir det en Sino så blir den RÖD, och får jag som jag vill att jag får en Rebozo till sommaren så blir det FÄRG........
Användarens profilbild
Av AnKa
Eftersom jag haft en färglad trikåsjal (BaBu petrol) i kombination med riktig kräkbebis så skulle jag faktiskt satsa på en ljus trikåsjal om jag skulle köpa en ny.
Så för mig skulle det det nog faktiskt få bli ullört :D om det nu vore aktuellt vilket det ju inte är :D

Så Johanna, jag tror att du ändå gjort ett bra val. Köp du en Leo Rouge istället :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
AnKa skrev:Eftersom jag haft en färglad trikåsjal (BaBu petrol) i kombination med riktig kräkbebis så skulle jag faktiskt satsa på en ljus trikåsjal om jag skulle köpa en ny.
Så för mig skulle det det nog faktiskt få bli ullört :D om det nu vore aktuellt vilket det ju inte är :D

Så Johanna, jag tror att du ändå gjort ett bra val. Köp du en Leo Rouge istället :wink:
Jamen vad bra med lite medhåll! Jag blir så osäker, har ju bara haft mönstrade vävda sjalar förut.

Och jag ska få en Leo Rouge i trettiårspresent. :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Sino verkar inte ha kommit ut på återförsäljarnas hemsidor. Någon som vet var man kan beställa en sådan?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?