Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Blir så sur på mig själv. Om 6 dagar ska jag gå på bröllop och ikväll har jag tagit fram mönsterpärmen och börjat fundera på klänning. När ska jag lära mig egentligen? Hoppas lillen sover gott i veckan, för jag har inte ens ett mönster till klänningen jag tänker sy än. :?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Fast vissa jobbar bättre under press, får hoppas att det är så för dig också.
Av surftrollet
Om jag gjorde det så skulle jag inte ens svara på det här. ;) Fast jag har sytt ett apr byxor, en tröja och ett par tofflor åt barnet. Som inte ska på bröllop. :roll:
Av Mumskickan
esarina skrev:Om jag gjorde det så skulle jag inte ens svara på det här. ;) Fast jag har sytt ett apr byxor, en tröja och ett par tofflor åt barnet. Som inte ska på bröllop. :roll:

:lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag känner igen det där med att vänta in i det sista. :lol: :oops: :roll:
Mitt värsta rekord eller vad man ska kalla det för är att jag runt lunchtid samma dag som svärfar ska ha sin 50-årsfest får för mig att jag inte kan ha det som jag tänkt mig utan måste ha något annat så jag störtar ner på stan och hinner köpa lite tyg på Ohlssons innan de stängde vid 14 på lördagen och sen hem, konstruera eget mönster, klippa till, sy & sen åka iväg till festen runt 17,30 med nysydd kavaj & kjol (kan ju erkänna att det blev vissa provisorium som inte direkt syns utifrån såsom inget foder och att sminket fixade jag i bilen på vägen dit :lol: )
Av surftrollet
Delfinen_78 skrev:Jag känner igen det där med att vänta in i det sista. :lol: :oops: :roll:
Mitt värsta rekord eller vad man ska kalla det för är att jag runt lunchtid samma dag som svärfar ska ha sin 50-årsfest får för mig att jag inte kan ha det som jag tänkt mig utan måste ha något annat så jag störtar ner på stan och hinner köpa lite tyg på Ohlssons innan de stängde vid 14 på lördagen och sen hem, konstruera eget mönster, klippa till, sy & sen åka iväg till festen runt 17,30 med nysydd kavaj & kjol (kan ju erkänna att det blev vissa provisorium som inte direkt syns utifrån såsom inget foder och att sminket fixade jag i bilen på vägen dit :lol: )
:shock: :urule:
Av surftrollet
Det blir ingen klänning. :( Jag hinner inte för att jag har för höga krav på sömnaden och inte har tid att sy en toile för en klänning med axlar/ärmar. Men jag har sytt en haklapp. ;)
Användarens profilbild
Av bani
Går du på party i haklapp och inget mer kommer i alla fall ingen att missa din entré liksom. :lol:
Av surftrollet
Haklappen är dessutom i genomskinlig plast med prickar på, och räcker ända ner till mitt på brösten på mig. Snacka om vågad klädsel! :lol: Fast jag tror inte att M. Ribbing skulle säga att den passar till klädkoden kostym. Men klädkoder är ju bara vägledande och till för gästerna, eller hur? ;)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Såg nu att du redan hade skrivit det, läser visst lite slarvigt :oops:

Vad blir det nu då för klädsel? Om inte haklappen känns passande. *nyfiken*
Användarens profilbild
Av bani
esarina skrev:Haklappen är dessutom i genomskinlig plast med prickar på, och räcker ända ner till mitt på brösten på mig. Snacka om vågad klädsel! :lol: Fast jag tror inte att M. Ribbing skulle säga att den passar till klädkoden kostym. Men klädkoder är ju bara vägledande och till för gästerna, eller hur? ;)
:lol: Ja preciiiis.
Av surftrollet
Delfinen_78 skrev:Såg nu att du redan hade skrivit det, läser visst lite slarvigt :oops:

Vad blir det nu då för klädsel? Om inte haklappen känns passande. *nyfiken*
Ingen aning. :oops: :purskis:
Användarens profilbild
Av bani
Påminner mig om att jag borde sälja min enda finkjol, för den är för stor. :roll: (stl 44, svart siden, brittiska Monsoon *lockrop*). Så jag måste också planera nästa gång jag ska på partaj.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?