Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Eller det antar jag ju att den är eftersom ni knappast skulle utsätta era barn för fara :) Men den ser ju lite läskig ut, vad ska man tänka på när man knyter? Och så har jag en annan fråga:
När jag knyter omslutet x på ryggen vill min son ha armarna utanför tyget (under armhålorna). På många bilder är hela barnet inne i knytningen (upp till nacken). Funkar båda lika bra, eller?
Användarens profilbild
Av jag71
Knäna högre än gumpen. Dra åt ordentligt så även övre sjalkanten är spänd (blir den för lös känns det inget bra tycker jag)
maxi skrev: Och så har jag en annan fråga:
När jag knyter omslutet x på ryggen vill min son ha armarna utanför tyget (under armhålorna). På många bilder är hela barnet inne i knytningen (upp till nacken). Funkar båda lika bra, eller?
Linus sitter gärna inuti hela knytningen med sjalen upp till nacken, det enda som är (som jag tycker) är att det känns tyngre om han sitter utanför med armarna och börjar röra sig och luta sig åt något håll.
maxi skrev: Och så har jag en annan fråga:
Lilleman vägrar att ha armarna innan för knytningen så det är bara att låta honom ha dem utanför, annars tar han ut dem själv och då tycker jag att knytningen blir sämre än om jag knyter med dem utanför.
Användarens profilbild
Av Jennelii
OT: tesoj vilken sjalsamling du börjar ha!! :D
Av anna m
Första gången jag knöt ryggsäck hade jag varit lite dålig på att ha koll på tyget i nederkant och det åkte upp över ryggen efter ett tag. Jag brukar se till att peta in tyg under rumpan och så dra så att tyget som går över benen ligger lite över så att det låser fast. Jag brukar känna då och då också... men har man inte ett väldigt livat barn i sjalen händer ingenting. Börjar barnet spjärna och sträcka på benen kan det vara idé att ta ner det.
Användarens profilbild
Av maxi
Okej, måste nog prova iallafall :P
Användarens profilbild
Av tesoj
Jennelii skrev:OT: tesoj vilken sjalsamling du börjar ha!! :D
Japp, börjar bli några stycken, men det finns ännu många som har fler :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?