Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malin
Jag tänkte sy en ris/vetekudde i julklapp och undrar vad som är bäst att fylla den med.
Matvete funkar det? Eller vilken sorts risgryn? Vad blir skönast mot en ond rygg?
Av luxia
Jag har en med vete i. Hela vetekorn. Men på förlossningsavdelningen hade de enkla påsar med ris (grötris, har jag för mig) i, och de kändes lika bra, tyckte jag. Vetet luktar dock godare (bröd, ungefär) och det tycker jag är mysigt. Man kan ha i lite lavendel om man gillar den doften.
Av Petra
Jag köpte en säck helt vete på Granngården och det var utmärkt att använda. billigare än hälsokostens oxå. :lol: Lite lavendel i så luktar det gott.
Användarens profilbild
Av Malin
Det låter ju trevligt. Då provar jag med matvetet som jag har och lägger i lite av sommarens lavendelblommor!
Av Petra
Malin skrev:Det låter ju trevligt. Då provar jag med matvetet som jag har och lägger i lite av sommarens lavendelblommor!
Ta bara inte för mycket. Då stinker det , tror jag har en matsked i en liter vete.
Användarens profilbild
Av Linnea
köpte en slik på minimundus, deras är gjord som 2 påsar som sitter ihop och förhindrar att all fyllning glider åt ena sidan vid användning + att det var öppningar med kardborre. Praktiskt om man nångång vill byta ut vetet (om det tex blivit blött och blir dåligt) :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?