Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Här sitter jag och ljuger att jag inte kan sy för fem öre...mouahaha jag har faktiskt för 9 år sedan pillar ihop en hel dopklänning ju för tusan!

Det hade jag _nästan_ glömt ;-) meeen det är nog det svåraste jag lyckats få till hehe

Nu ska den snart användas igen av lillebror så därför kom jag på det och måste visa upp ;-)

Alvin ska döpas 2 mars, nästan 8 månader gammal. Victor var 9,5 månader när han döptes den 29 maj 1999

Så här ser klänningen ut ostruken. Den är i naturfärgat linne med sparsamt med krusiduller *me like*:
Bild

Livebild:
Bild

osetten sitter med tryckknapp och någonstans finns en gammelrosa rosett också som jag gjorde samtidigt. jag är liiite frestad att använda den till Alvin men ska låta bli för alla andras skull hehe, någon måtta får det vara innan de börjar bli sur på mig över allt rosa.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Där ser du, du kan visst sy!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Fin! Vilken bra idé med tryckknapp till rosetten.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jättefin :tumsup:
Av Whiskuchi
"Kan inte sy för fem öre"... bah! :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men ååå vad fin!
Användarens profilbild
Av Monia
Så fin!!! :tumup:
Användarens profilbild
Av Nova
Kan inte sy... Nä visst... :wink: :P

Det blev ju jättefin ju! Grattis! :D
Användarens profilbild
Av Helene
Fin!! Gammelrosa rosett hade ju varit sååå fint till den!! Tycker absolut du ska ha det!

Olivia hade två band, ett bredare vinrött och ett smalare orange.
Sigrid hade ett bredare gammelrosa och ett smalare chokladbrunt.

(och till bröllopet tog vi en färg från varje, chokladbrunt och orange!)

Funderar lite på vad nästa bäbis kan tänkas få. Två blir det iaf, det är så fint! Grönt och lila kanske, eller nåt mönstrat kanske?
Beckah82 skrev:Här sitter jag och ljuger att jag inte kan sy för fem öre...mouahaha jag har faktiskt för 9 år sedan pillar ihop en hel dopklänning ju för tusan!

Det hade jag _nästan_ glömt ;-) meeen det är nog det svåraste jag lyckats få till hehe

Nu ska den snart användas igen av lillebror så därför kom jag på det och måste visa upp ;-)

Alvin ska döpas 2 mars, nästan 8 månader gammal. Victor var 9,5 månader när han döptes den 29 maj 1999

Så här ser klänningen ut ostruken. Den är i naturfärgat linne med sparsamt med krusiduller *me like*:
Bild

Livebild:
Bild

osetten sitter med tryckknapp och någonstans finns en gammelrosa rosett också som jag gjorde samtidigt. jag är liiite frestad att använda den till Alvin men ska låta bli för alla andras skull hehe, någon måtta får det vara innan de börjar bli sur på mig över allt rosa.

:tumsup: :app:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Helene skrev:Fin!! Gammelrosa rosett hade ju varit sååå fint till den!! Tycker absolut du ska ha det!

Olivia hade två band, ett bredare vinrött och ett smalare orange.
Sigrid hade ett bredare gammelrosa och ett smalare chokladbrunt.

(och till bröllopet tog vi en färg från varje, chokladbrunt och orange!)

Funderar lite på vad nästa bäbis kan tänkas få. Två blir det iaf, det är så fint! Grönt och lila kanske, eller nåt mönstrat kanske?

Jaaa den rosa rosetten är kanonfin till! Finare än den gråblå. Väääldigt sugen...om jag nu hittar den ens.

Grönt och lila är fint ihop. Kul med två färger, har jag inte ens tänkt på att man kan ha ju.

Blå + rosa skulle ju vara perfekt till Alvin!
Användarens profilbild
Av Erica74
Det var det dummaste...du KAN ju sy!! :lol:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag hade faktiskt recept tänkte jag säga men menar eh... sybeskrivning? Mönster? Hm...ett papper där det stod hur man gjorde.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?