Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Jag har inte provat selen, men är också lite nyfiken på vad andra tycker om dem. Är det kanske lite känsligt eftersom hon som syr dem håller till här på forumet. Eller har frågan bara missats?
Av Kateb
Close2U is very popular in Ireland.
I have a few and my husband will only wear this one!
I have tried beco and Ergo and APLX and a few others but find the shoulder padding too bulky and not wide enough straps.
http://www.magicmum.com/phpBB/viewtopic ... t=Close2Me

A lot of us have them here and love them.
I wear my youngest son in his and he is now 19 months so not a light weight. Also I am not tall and my husband is tall and it suits both of us.
Have alook on our forum if you like as there are lots of reviews about it.
Användarens profilbild
Av Måsen
Close2me och Close2you verkar vara två helt olika selar...
eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av exiteme
Nu hoppar jag in i tråden... ;-)

Jag hette Close2me först. Fick strax därpå reda på att det fanns ett företag i USA som heter Close2me baby. De tillverkade också selar. För att missförstånd inte skulle ske, valde jag att byta namn. Men det tar tid att "tvätta" bort det gamla namnet.
Användarens profilbild
Av Måsen
exiteme skrev:Nu hoppar jag in i tråden... ;-)

Jag hette Close2me först. Fick strax därpå reda på att det fanns ett företag i USA som heter Close2me baby. De tillverkade också selar. För att missförstånd inte skulle ske, valde jag att byta namn. Men det tar tid att "tvätta" bort det gamla namnet.
Så då är det olika selar, men ändå inte? :roll: :hmm:
Användarens profilbild
Av exiteme
Måsen skrev:

Nope. Close2me baby säljer Mai Tais och barnkläder. Men de säljer bärselar av andra märken. http://www.close2mebaby.com/
Användarens profilbild
Av Måsen
exiteme skrev:
Måsen skrev:

Nope. Close2me baby säljer Mai Tais och barnkläder. Men de säljer bärselar av andra märken. http://www.close2mebaby.com/
Ok, så om det är en sele som heter Close2me så är det din?
Ursäkta om jag frågar dumt! :oops:
Användarens profilbild
Av exiteme
Måsen skrev:
exiteme skrev:
Måsen skrev:

Frågar man inte, får man inga svar.

Nja, jag skaffade aldrig en nametag när jag kallade selarna Close2me. När jag till slut kom på hur jag ville ha selen, skaffade jag lappar med hemsidesadressen. Den nya varianten är märkt med www.close2you.se. Men framför allt på Irland lever close2me kvar. Där kallas den c2u, c2m, c2me, close2me, close2you, c2you osv... *S*
Användarens profilbild
Av Måsen
exiteme skrev:
Måsen skrev:
exiteme skrev:
Måsen skrev:

Frågar man inte, får man inga svar.

Nja, jag skaffade aldrig en nametag när jag kallade selarna Close2me. När jag till slut kom på hur jag ville ha selen, skaffade jag lappar med hemsidesadressen. Den nya varianten är märkt med www.close2you.se. Men framför allt på Irland lever close2me kvar. Där kallas den c2u, c2m, c2me, close2me, close2you, c2you osv... *S*
Bara en fråga till; hur många selar har du sytt egentligen? :shock:
Jag trodde att du börjat nyligen, i liten skala liksom. :wink:
Du behöver inte svara. :hide:
Av Karenina
Hoppade in på hemsidan och tittade på selarna, de var jättefina! Men missade jag bilder på hur knäppningen ser ut på, eller fanns det inga?
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Jag har fått hem min idag och den klår både ergo och butterfly med hästlängder då det gäller komforten. Den är verkligen grymt skön och dessutom så är den ruggigt snygg :loving:

Förutom det så var det enormt bra service och väldigt snabb levernas.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Synd bara att de inte har huvudstöd.. :roll:
Jag är beroende av huvudstöd.
Hade de haft det hade jag nog äg en (eller ett par.. ;))
Användarens profilbild
Av bani
Hur kommer det sig att du blev så stor på Irland? *nyfiken*

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?