Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Exiteme här på forumet har ju dragit igång www.hemmagjort.se och eftersom April har bett oss att inte annonsera här inne på forumet, eftersom de som annonserar gärna vill ha valuta för sina pengar (och det är ju de som betalar hela sjalbarn.se, så de vill vi ju inte bli ovänner med!), så funderar jag på om inte vi skulle kunna använda Exitemes sida??

Vi är ju rätt så många som pysslar här och jag skulle till exempel vara intresserad av att köpa raggsockar till barnen, eftersom just stickning är en sak som jag inte vill ge mig in på. Det finns ju massor med bloggar, men det blir så oöverskådligt och det finns ju många som inte har bloggar.

Är det någon som nappar på det??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
Klart att man får önska! Men, de tär ju inte alla som läser alla önsketrådar och det är roligare att få 10 alternativ att välja mellan!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Ester
nu har jag registrerat mig 8)
Användarens profilbild
Av Plinga
Vilken toppen idè!! Har redan spanat in massor jag skulle vilja ha... men men...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
tinaw's forum finns ju också :D Det är en del folk härifrån som är registrerade där. Fast det är ju bara för barnsaker.
Av belinda
bra idé :D *registrerat mej*
Användarens profilbild
Av bellisbella
Knyttet & K skrev:tinaw's forum finns ju också :D Det är en del folk härifrån som är registrerade där. Fast det är ju bara för barnsaker.
Letade just adressen till det, hittar inte igen...
Användarens profilbild
Av Kaja
bellisbella skrev:
Knyttet & K skrev:tinaw's forum finns ju också :D Det är en del folk härifrån som är registrerade där. Fast det är ju bara för barnsaker.
Jag hade en länk dit, men vad jag har sett så verkar det inte ha varit uppe alls på ett tag nu. Typ 2-3 veckor... Eller så har hon flyttat på det!

//Kaja
Användarens profilbild
Av knutis
Kaja skrev:
bellisbella skrev:
Jag hade en länk dit, men vad jag har sett så verkar det inte ha varit uppe alls på ett tag nu. Typ 2-3 veckor... Eller så har hon flyttat på det!

//Kaja
Jag vet att hon haft problem med adressen och att få länkarna att funka, jag fick denna länk från henne, då gick det. Jag tror at nyckeln är att skriva bäranära med Ä och inte A som man annras gör i adresser. Fast den går inte att klicka på utan kopiera och klistra in så borde det funka.

http://madebyme.bäranära.se/forum
Av Sia
knutis skrev:Jag vet att hon haft problem med adressen och att få länkarna att funka, jag fick denna länk från henne, då gick det. Jag tror at nyckeln är att skriva bäranära med Ä och inte A som man annras gör i adresser. Fast den går inte att klicka på utan kopiera och klistra in så borde det funka.

http://madebyme.bäranära.se/forum
Jag lyckades inte.... :(
Av Sia
Satt hemma hos svärmor idag och bläddrade igenom ICA-kuriren, och där fanns en liten notis som omnämde www.hemmagjort.se!!
Hoppas sidan blir jättestor!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?