Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av viola
Ina skrev:Nu funkar det!!!

Med en sånn där vit ikea tvättlapp rullad under bröstet så går det fin fint och han får inga andnings besvär men han hamnar inte så rakt som man kanske skulle önskat men så länge han ammar och inte skriker är jag en väldigt nöjd mamma :D :

:lol: Det lät kul! Tvättlapp rullad under bröstet! :lol: Har samma problem jag..... ska testa den varianten! :lol:
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Jag fick aldrig till amning i vagga..
Mina bröst är också av den hängiga modellen :roll: :oops: :wink:

För oss funkade det bäst att ha Juni i omslutetX, alltså sittandes mage mot mage, men att knyta henne lite längre ner och lite mer åt ena hållet. Alltså inte så att hon satt på höften, utan bara aningens mer åt ena hållet.
Och eftersom mina bröst är lite hängiga så rullade jag ihop en såndär liten billig IKEA handduk och lade under bröstet för då blev det lättare för henne att få tag...

Men det är inte enkelt att lyckas få till amning i sjal i början. Dock blev det lättare när hon blev runt 2 månader.
Nu är hon 1 år och favoritplatsen att amma på är fortfarande i MeiTai och nu tar hon tag själv och det går som en dans och handduken under bröstet skippade vi när hon blev runt 4 månader...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?